Ik ben zwanger en vind het behoorlijk eng!

Discussion in 'Even voorstellen' started by meerie, Jun 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meerie

meerie Actief lid

Apr 30, 2011
    391
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik wil mijzelf graag even voorstellen. Ik heb een tijd geleden al een keer hier een account aangemaakt en heb toen een berichtje gepost. Maar ik hoop dat ik vanaf nu hier regelmatig te vinden ben....want ik ben zwanger!!!
    Ik ben Meerie 26 jaar, 8 jaar een relatie, leuke baan, heeeeeeerlijk groot koophuis en een ontzettend leuke partner.:)
    Ik heb 2 jaar geleden een miskraam gehad, de zwangerschap was niet gepland maar het kindje was absoluut welkom. Helaas mocht dit niet baten na 8 weken:(.
    Nu ben ik opnieuw zwanger, 5 weken (als het goed is). Ik heb over 3 weken een afspraak bij de verloskundige. Ze vroeg ook of ik een week eerder wilde omdat ik een miskraam heb gehad, maar ze zei ook dat het het beste was om met 8 weken te komen omdat je dan meer kunt zien. Maar mocht ik mij bedenken kan ik altijd nog een week eerder.
    Pffffff ik weet het ff allemaal niet hoor. Haha. Er komt zoveel op me af dit moment. Ik wilde zooooo graag zwanger worden en gelukkig is het gelukt, dat ik ook erg bang ben dat het WEER misgaat. Ik heb regelmatig buikpijn, af en toe een vlaagje misselijkheid en soms ineens veel plassen. Maar soms heb ik die symptomen helemaal niet en twijfel ik of ik wel zwanger ben:(. Ik weet dat het stom klinkt maar ik heb er nog niet echt besef van. Ik heb het ook nog niemand verteld terwijl ik sta te springen om het mensen te vertellen haha. Vandaar dat ik graag mijn ervaringen met jullie wil delen/ bespreken en ik hoop dat ik bij jullie tips en steun kan vinden omdat ik dus alleen met mijn partner hierover kan praten en voor hem is dit ook allemaal nieuw. gisteravond barstte ik ineens in huilen uit en heb heeeel lang gehuild omdat ik het allemaal ff niet meer wist en ik me ff heel down voelde. Mijn vriend zei dat het de hormonen zijn maar ik dacht; nee joh...ik ben pas 5 weken zwanger dan heb je dat nog niet hoor. Maarja is dat zo? Haha zoals jullie merken ben ik bezorgd en weet ik het allemaal niet zo goed.
    Graag hoor ik jullie ervaringen of tips of dergelijke.
    In ieder geval alvast heeeeeel erg bedankt!!
    Groeten Meerie

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Nouuuu dat kun je al wel hebben hoor....;)
    Waar denk je dat je zwstesten op meten? ;)

Maareh: gefeliciteerd!!!!!

En probeer te genieten meid.
    Weet uit ervaring dat dat moeilijk is, heb ook een mk gehad, daarna weer zwanger en ja hoor: inmiddels een zeer gelukkige mama van een kerngezonde dochter!

Heeeel veel succes met je zws !!

3. meerie

meerie Actief lid

Apr 30, 2011
    391
    0
    0
    Dank je wel!!

Ja ik ga zeker genieten. één voordeel...ik voel me al zoooo anders als 2 jaar geleden...dus wat dat betreft 'voelt' het wel goed. Maarja we zullen zien.

Is het normaal dat je het ene moment zwanger voelt en het andere moment niet?

4. meerie

meerie Actief lid

Apr 30, 2011
    391
    0
    0
    Nog even een vraagje, hoe kan ik een banner bij mijn profiel krijgen?

5. me83

me83 Niet meer actief

bij je profiel kan je je handtekening aanpassen..dan kan je bovenaan bij home/forum ook banners vinden.. daar kan je er 1 maken en die url moet je dan plakken in je handtekening,. en dan is je banner klaar..

gefeliciteerd trouwens!

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    Ja dat is normaal, had ik ook...
    Pfff tis allemaal al weer een jaar geleden.
    Soms mis ik het wel :$

7. jenniferr

jenniferr Lid

Jun 29, 2011
    8
    0
    0
    Hey allemaal!

Ik ben voor t eerst zwanger, ben nu 4 weken.. Kots en kots misselijk, moodswings, geen energie.. Borsten doen zoooveel pijn omdat ze in ong. Een week byna een cup zijn gegroeit..
    Vind t allemaal een beetje gek!

8. meerie

meerie Actief lid

Apr 30, 2011
    391
    0
    0
    hoi hoi, zozo en cup al gegroeid??? nu al?? haha mijn vriend zei namelijk vanavond tegen mij dat hij ook vind dat mijn borsten zijn gegroeid maar ik zei dat dat helemaal nog niet kan met 5 weken..

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Spannend!
    Ik ga duimen voor je dat alles goed zit en je over een maand of 7/8 een mooi lief klein wondertje in je armen mag hebben!

Share This Page