Hallo allemaal Ik ben Sharon en ik ben 24 jaar. Ik ben nu een jaar getrouwd met de vader van mijn beide kinderen, we kennen mekaar al 10 jaar en zijn nu al 6 jaar samen. Ik ben trouwens gewoon huisvrouw/moeder. Ik heb 2 geweldige kinderen een zoontje van 5 jaar en een dochtertje van 2 jaar. Beide heb ik na een moeilijke zwangerschap en snelle bevalling op de wereld gebracht Nu willen mijn man en ik nog een 3e kindje. Ik weet waar ik aan begin en hoe mooi ik het ook vind ik weet dat het ook deze keer niet van een leien dakje zal gaan. Daarom meld ik me hier aan, ik zou graag contact willen met vrouwen die me misschien een beetje kunnen steunen en die het de moeite waard vinden om me te kunnen/willen begrijpen. Uit de omgeving krijg ik namelijk nog al veel onbegrip en het valt wel mee. Het is volgens hun immers gewoon en normale zwangerschap. Op mijn beurt wil ik ook een luisterend oor bieden voor diegene die dat graag willen.. Groetjes Sharon
Welkom sharon Kan niet met je meepraten over een moelijke zwangerschap want die heb ik niet gehad alleen deze laatste weekjes worden me een beetje te zwaar Mag ik vragen waarom je zwangerschappen zo moeilijk verlopen zijn ? En vind het super van je dat je er toch weer voor kiest een nieuw wondertje op de wereld te zetten ondanks dat je weet dat het niet makkelijk zal gaan worden . Wil je in ieder geval heel veel succes wensen met het opnieuw zwanger worden !!
welkom op het forum! wil je veel succes wensen met zwanger worden en zeggen; laat de wereld om je heen maar lullen... jij weet zelf hoe dingen voelen en als jij dat wil/kan moet je het doen!