Hallo dames, Ik ben Mariska, ben 29 jaar en getrouwd sinds 07-07-07. Ben bij mijn man vanaf mijn 16de dus dat is al een mooi tijdje wij zijn nu 4 jaar bezig met kinderen krijgen wat tot nu toe heeft geresulteerd in 2 maal een miskraam. sinds begin deze maand bezoeken we de gynaecoloog. antwoord op "waarom niet eerder?" het was voor ons geen must, het kindje zou meer dan welkom zijn als het zover was. maar na 2 miskramen binnen het afgelopen half jaar begon ik echt te twijfelen over mijn en onze lichamelijke match om het zo maar even te zeggen. de laatste echo liet zien dat het eiblaasje op springen stond en dat was donderdag, had vanmorgen een ovulatietest gedaan en die was positief...dus dat word flink klussen dit weekend.. Maandag weer naar de gyn voor een echo en hopen op iets positiefs. het moet mogelijk zijn aangezien er bij ons beide geen afwijkingen zijn gevonden en kerngezond zijn verklaard. ik weet niet of ik een regelmatige bezoeker ga worden, dat zal afhangen van de resultaten de aankomende periode. het is wel fijn om te lezen dat hier vreugde en verdriet gedeeld wordt. Mariska
Hoi Mariska, Welkom! Wat vervelend dat het niet meteen wil lukken. Ik wens jullie veel klusplezier en hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan! Veel lees- kletsplezier! Groetjes, 2011Mamma