Nieuw hier

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door krummel, 26 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. krummel

krummel Lid

26 okt 2011
    32
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum, ik ben stiekem al een maand aan het meelezen, maar heb mij vanavond pas ingeschreven.
    Heb erg veel informatie al van deze site. Vind het erg leuk om jullie verhalen en tips te lezen.

Wij dus... Krummelin (28) en Grote Krummel (28) zijn sinds 26 september gestopt met de pil. Daarvoor 5 maanden aan de pil gezeten (door omstandigheden weer gaan gebruiken). Voor die tijd altijd een nette en regelmatige cyclus van 28 dagen.

Voor het gemak dus nu ook maar even een cyclus berekend van 28 dagen. Morgen is dan mijn NOD, dus we shall see. Ik weet dat het nog even kan duren voordat mijn normale cyclus weer op gang komt, maar omdat ik maar even aan de pil heb gezeten hoop ik dat het snel terug komt.

Tot op heden heb ik vage klachten. Maar of het prille zwangerschapsklachten zijn, ik grieperig wordt of mijn ongi eraan zit te komen... Wie zal het zeggen.

Ik hoop dat mijn ongi wegblijft. Duimen/pendelen jullie met me mee?

Groetjes,
    Krummelin

2. passieflora

passieflora Nieuw lid

26 okt 2011
    4
    0
    0
    NULL
    Hee krummels..

Ben ook nieuw hier maar al wel 5 maanden ontpilt
    Vriendlief was 4 mnd weg voor zn werk dus dat was wel handig..
    En zijn nu bezig voor t echie..
    Bij mij heeft het ontpillen niet zo lang geduurd..en de klachten vielen ook mee
    Ben benieuwd of het bij jou ook gelijk doorzet..
    Ik vond die eerste keer ongesteld worden zonder pil al spannend haha
    Maar mijn vriendin die dokterassistent is zegt geen stress als het niet meteen doorkomt soms duurt t even!!
    Succes in ieder geval!!!

Groetjes passieflora

3. susy26

susy26 Niet meer actief

hoi dames, welkom hier op dit ow zo gezellige en verslavende forum!!

en succes!!

xxx

4. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    idd welkom op het forum, maar kijk uit, het is zwaar verslavend ;):D
    ik werd dit keer zelf niet makkelijk zwanger en heb heel veel aan dit forum gehad, en klets nu nog gezellig overal met iedereen mee...

groetjes riniti

5. krummel

krummel Lid

26 okt 2011
    32
    0
    0
    Haha, daarom wilde ik me ook eerst niet aanmelden dames.
    I know... zeeer verslavend. Zelfs het kijken op het forum kon ik niet laten, dus nu zal het helemaal wel moeilijk worden om er niet dagelijks danwel elk uur te kijken :p

Ik ben sinds eind september van de pil af. Dus zou eigenlijk al ongi moeten zijn, maar tot op heden nog niets.

Ik houd jullie op de hoogte!

Spannend allemaal hoor!!!

Liefs,
    Krummel

6. riniti

riniti Fanatiek lid

22 jul 2010
    1.589
    0
    36
    Roze wolk :-)
    wel al getest dan?? nog nega? spannend hoor meid! hoop dat het snel mag lukken,

liefs riniti

7. krummel

krummel Lid

26 okt 2011
    32
    0
    0
    Nee nog niet getest. Ik wacht het tot zaterdag af en dan ga ik testen... Ben benieuwd... :)

8. Nienke85

Nienke85 Lid

27 okt 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste allemaal,

De vele die ik mag feliciteren van harte gefeliciteerd. De andere die bezig zijn voor een kindje heel veel succes.

Wij zijn afgelopen 1 juli 2011 getrouwd (beide 26) en wij hebben besloten om in januari te stoppen met de pil. Ik wil mij zo goed mogelijk voorbereiden vandaar dat ik me toch alvast heb aangemeld. Ook omdat ik benieuwd ben hoe mijn weg naar de zwangerschap zal zijn aangezien mijn man een suikerpatient is.

Lijkt me ontzettend leuk om op deze manier informatie te krijgen en om te gaan met mijn "baby" kriebels ;)

Liefs nien

Deel Deze Pagina