hoi iedereen, sinds gisteren heb ik me geregistreerd omdat ik een vraag had, en ik dacht net, het is wel zo netjes als ik me even voorstel ^^ ik ben joyce, ik woon in wageningen, ben 32 jaar, en woon sinds 4 jaar samen met mn vriend. we willen al een tijd een kindje, maar omdat ik zo'n leuk lichaam heb dat niet mee werkt, is dat er nog niet van gekomen. ik heb zelf adhd, en verwijt eigenlijk mijn hormonale problemen een beetje daaraan... altijd al een vrij onregelmatige menstruatie gehad, dan weer wel, dan weer niet. rond mn 16e (gok ik, heel precies weet ik nie meer) ben ik aan de pil gegaan omdat ik al bijna een jaar niet meer ongesteld werd. sinds ik met mn vriend samenwoon, ben ik gestopt met de pil ivm kinderwens. mijn menstruatie kwam niet op gang en ik ben na een paar maanden naar de huisarts gegaan die me doorverwees naar een gynaecoloog. die heeft me onderzocht, en kwam met de fijne mededeling dat mijn symptomen overeen kwamen met dat wat ik had, maar dat ik eerst af moest vallen. (wat ik ook al jaren probeer maar wat niet lukt -.- )tot zover een beetje mn medische achtergrond. in mn dagelijkse leven werk ik 2 dagen in de week bij een boomkwekerij, mede door mn adhd word meer dan dat te veel om mn aandacht goed te kunnen verdelen tussen werk en prive. verder ben ik gek op dieren, we hebben 2 katten, een hele berg vogels, 3 cavia's, 2 hamsters, een vijver vol vissen, en nog een aquarium. ik ben een gezelschapsmens, maar vind het ook prima om in mn eentje achter de pc te hangen. van mn oma heb ik mn grote hobby handwerken geleerd (dank u oma ^^ ), vooral borduren en patchwork, maar ik ben nu bezig met mezelf haken te leren. andere interesses zijn nog sterrenkunde, fotografie, en verder eigenlijk nieuwsgierigheid om alles te willen weten en kunnen (handig soms hoor ). als je nog nieuwsgierig bent naar meer van mij, vraag maar een eind raak groetjes joyce