Nieuw hier....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Zoetje88, 24 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks voor het duimen! Tuurlijk hou ik je op de hoogte! Als ik het goed heb gedaan, heb ik toegevoegd als vriend....

Hoever zit jij nu in je cyclus?

2. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja alleen helaas is dat makkelijker gezegd dan gedaan als je vanalles voelt :D

3. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Waar kan ik dat zien ?

Ik zit pas op dag 2 ben 2 dagen gelden ong geworden dacht eerst even zet niet door maar toch gewoon een normaal men...

4. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke nog even geduld dus haha, kan je straks druk aan de klus:D Maar waarschijnlijk kan de maand je niet snel genoeg gaan!

Jij hebt niet ook een verzoek gestuurd, als het goed is heb ik die geaccepteerd.

Effe vraagje tussendoor... Stel dat ik nu zwanger zou zijn, zou door klussen dan wel goed zijn? Of zal dat kwaad kunnen?

Want stel dat het allemaal schijngevoelens zijn en nu niet klus....

5. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Wat houd dat vrienden zijn hier in weet jij dat ?

Naar mijn wete kan dat geen kwaad hoor! Meeste vrouwen hebben in het begin volgens mij alleen soms minder zin maar kwaad kan het volgens mij niet hoor gewoon klussen :d

6. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke :D

Nou volgens mij kan je elkaar dan prive berichten sturen! Als je elkaar dingen wil vertellen wat anderen niet hoeven te weten/meelezen.... denk ik

7. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Oké dan:D

Ik ga zo richting mijn bedje morgen staan mijn 31 kindjes weer voor me neus hihi...

Slaap lekker alvast Gr.

8. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, ik ben lekker vrij morgen, mag het weekend weer aan de bak!

Weltrusten:)

9. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Ow is dat even fijn vrij dagje ! Geniet ervan hihi...

Wat doe jij ?

10. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    zie je priveberichten;)

11. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    En hoe was je vrij dagje ?

12. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja opzich wel lekker, was lekker zonnig weer, dus even een stuk gewandeld om wat afleiding te zoeken, zit of hele dag er aan te denken of op deze site haha..

Bij jou al wat veranderd?
    Bij mij weinig, nog steeds gevoelig borsten, voel ze de hele dag zitten, vanochend moest ik vroeg naar toilet toen een flinke misselijkheidsaanval, ben maar snel het bed weer ingedoken en vanmiddag een pijnlijke steek rond mijn li. lies en gisteravond na klussen had ik wat helder/licht rood bloedverlies... schrok wel beetje, want heb ik normaal nooit..

Heb even op internet geloerd natuurlijk. Kan van alles zijn: van soa tot andere erge dingen ( waar ik absoluut niet van uit ga), maar kan ook een haarvaatje geraakt hebben OF zwanger want bij zwangerschap vult de baarmoeder en de baarmoedermond zich met bloed en als je daar tegen aan komt kan het zijn dat je wat bloed verlies!

Ken of herken jij dit?

13. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Ja was idd lekker zonnig maar wel koud bij mij was drk dagje poeh! Vrijdag zijn de kinderen altijd uitgelaten haha...

Ik heb buiten mijn men nog nooit bloed verlies gehad gehad geen tussen bloeding of na het vrijen dus dat zou ik niet weten.
    En ja als je op internet kijkt dan heb je al vlug iets... Daar moet je niet van uit gaan maar vervelend is het wel die onzekerheid zeg!
    Hoeveel testen heb je al gedaan ?

14. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 test op dag 45 van de deze cyclus ( 2 dgn na mijn 1 cyclus van 43 dagen). Daarvoor ook al eens een paar keer, maar had mij toen wat verrekend qua NOD haha....

Durf nu eigenlijk niet meer, terwijl ik eigenlijk wel wil hihihi...
    en jij wanneer ga jij weer testen?

15. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Gewoon doen maak mij ook nieuwsgierig hihi...
    Ik zit pas op dag drie en ben gewoon ong geworden dus bij mij duurt nog wel even is afwachten of ik de volgende men gewoon krijg of niet...

16. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar het kan best zijn dat ik vorige week of deze week mijn eisprong heb gehad ofzo.(totaal geen inzicht meer in mijn cyclus en lichaam).. daarom deze klachten nu... Dus dan kan ik beter nog effe wachten denk... Als ik het vol hou ;) oh wat vind ik het moeilijk :(

17. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Dat is vervelend ja !! Dat afwachten Pfff geen inzicht meer snap je onzekerheid .....

18. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    de eerste maand nadat ik gestopt was met de pil was heel anders dan anders, ik had ook 1 dag voor ik ongesteld zou worden hele dag bruinige afscheiding terwijl ik dat normaal nooit had voor me menstuatie, en ik ben ook nog maar 3 mnd aan de pil geweest, ik weet niet hoe lang jij ?

maar in ieder geval succes meid!!

19. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

18 jan 2012
    659
    0
    0
    Maastricht
    Bruine afscheiding heb ik nooit gehad
    Moet zeggen dat ik nu de vierde dag ong ben is bijna weg nu en het was redelijk normaal ben komende maand benieuwd hoe het allemaal gaat.
    Ik heb de pil ruim acht jaar geslikt.

20. mimi11

mimi11 Actief lid

17 dec 2011
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja het gaat natuurlijk bij iedereen anders, maar ik kon heel slecht tegen de pil voelde me er heel naar door worden, heb in die korte tijd ook 2 verscillende pillen gehad.

8 jaar aan de pil betekent dat je misschien eerst nog even moet ontpillen, maar je weet maar nooit misschien ben je binnen no time zwanger !!ik hoop het voor je meid!! en voor mezelf en alle anderen !!

Deel Deze Pagina