Ja ik heb er nooit problemen mee gehad pakte de stopweek altijd werd optijd ong. En vind het voor de eerst keer ook wel redelijk mijn cyclus dus idd hopen dat ontpillen mij voorbij gaat heb ook verder nergens last van heb wel maar een lichte men gehad nu maar ik heb dat nooit zo erg. Hoop het ook voor jou meid wanneer ga je testen ?
thnx!! ik ga as dinsdag testen, dan heb ik mijn NOD maar mijn cyclussen zijn altijd 26/27 dagen, dus mijn NOD zou ook wonsdag kunnen zijn. Vorige keer (wat ook de eerste keer proberen voor mij was) was ik hele maand met het zwanger worden bezig en 4 dagen voor NOD ging ik al testen haha..gelukkig gaat het deze maand iets beter en probeer ik me er niet teveel mee bezig te houden. Het wachten is zo vermoeiend en ik ben zo toe aan een kleintje . Word binnenkort 26 en hoop een zwangerschap als verjaardagscadeautje
Hallo; ik ben nieuw hier en had eens een vraagje. Ik had al op een andere forum gelezen over de site menstruatie.net waar je zo van alles kunt plannen omtrent zwangerschap enz. Ik heb me vorige maand ingeschreven en sta op de wachtlijst. Ik word een beetje ongeduldig omdat ik probeer zwanger e worden. Nu is mijn vraagje zijn hier al eventueel leden die me mss kunnen toevoegen op de site zo dat ik vlugger aan de beurt ben?? Je zou me een groot plezier doen dank je wel