Hallo, Mijn man en ik hebben eind vorig jaar de ziekenhuisdraad weer opgepakt. (ik zelf heb PCOS.........alhoewel het nog niet helemaal zeker is?) Heb jaren geleden ook al behandeling gehad met progestine en clomid. door omstandigheden is het toen stopgezet door mij. nu jaren later, nieuwe lieve man en een fantastiese (adoptie)dochter verder, willen we dus toch nog proberen ( voor dat het echt niet meer kan ...qua leeftijd!) mijn hormoonwaarden zijn niet echt verhoogd. maar lever waarde dus wel, dus moest maandag nieuw bloed laten prikken. Mijn man moet nog een keer een pakketje inleveren en ik heb nu Duphaston gekregen dat moet ik 10 dagen (2xper dag 1 tablet) slikken ( laatste ongi was nml. eind juni vorig jaar ) Als ik dan na die pillen een bloeding krijg moet ik op dag 3 of 4 dus langskomen voor echo. Gaan ze mijn eieren tellen. (bedenk me net dat ze dus dan inwendig moeten zijn als ik ongi ben?) Iemand dit ook gehad? Ik was aan het surfen op het net maar zie alleen maar info van mensen die dus Duphaston gebruiken tijdens zwangerschap ( na meerdere miskramen!) Ik zoek wat aansluiting. Mensen met PCOS die kindje willen krijgen en die wat ouder zijn. Ik hoop dat hier te vinden ( kan iemand me een beetje de juiste richting opsturen hier? Welk forum gedeelte vind ik de meeste aansluiting?) groetjes alle