Hallo, Ik ben dus Floor en ik ben 18 Ik ben nu bijna 3 maand samen met mijn vriend. We willen binnenkort beginnen om onze droom waar te maken. Dit lijkt misschien wel heel erg snel maar alles voelt goed en ik heb er alle vertrouwen in.
hoi floor.. welkom op het forum! je bent er idd vroeg bij!.. woon je al samen of ben je daar mee bezig? hopelijk mag de toekomst je veel moois bieden! groetjes
Haai we wonen al samen maar dat is momenteel nog in een studentenflat. We zijn hard op zoek om iets groters te vinden maar dat is erg moeilijk aangezien we beide nog naar school gaan (eind van het jaar stop ik) en hij 3 avonden in de week bezorgt. Veel geld hebben we dus helaas niet.
heb jij zelf ook nog een baantje erbij? of wil je nog iets zoeken? want mocht je straks zwanger zijn kunnen de kosten behoorlijk oplopen..je krijgt tegenwoordig al niet veel mee vergoed van de zorgverzekering dus kan best aardig oplopen.. een beebje is ook niet gratis jammer genoeg..genoeg spulletjes om aan te schaffen probeer wel veel te sparen meid..dat zal je echt helpen! maak je je school wel af? of ben je eerder klaar? wel afmaken als je kan hoor meid! is beter voor de toekomst! liefs
ik ben erg hard op zoek naar een baantje, maar heb deze tot dusver nog niet gevonden. Ik ben ook erg hard aan het sparen, maar met geen inkomen gaat dat ook niet erg snel. Ik stop vroegtijdig met school, aangezien het niet veel zin heeft om een diploma op zak te hebben als je er vervolgens jaren niks mee doet. Er is geen werkgever die je dan nog wil hebben, aangezien al je kennis is weggezakt.
Gewoon doorzoeken, je bent nog jong. Komt dan vast allemaal wel goed Was ook jong toen ik zwanger raakte van mijn eerste.
goed blijven zoeken meid! en idd bij ah of een ander supermarkt vind je vaak leuke baantjes.. ze nemen altijd graag jonge mensen aan dus dat is voor jou geluk hebben..
Hello Floor!! Welkom. Poeh dat is nogal wat. Wij gaan nu ik 30 ben pas beginnen. Dit omdat we eerst een paar jaar wilden wachten om genoeg geld te sparen en beide een goede baan te hebben en een mooi huis. Ik ben meer een planner zegmaar! Eerst álles op de rails en genoeg geld op de bank zodat we nooit voor een verrassing staan en ons kind genoeg kunnen bieden. Ook wel 'lekker' als je een makkelijke geest hebt en gewoon je droom waar wilt maken. Wens jullie veel geluk toe en succes!
hier net zo alleen 5 jaartjes jonger, zaten eerst ook in een flat maar met zo'n guppie in huis is ruimte toch wel erg fijn veel succes floor