Hallo allemaal! Ik ben 26 jaar en al een jaar helemaal in de ban van zwangerschappen/baby's ed. Mijn vriend word 32 en was het liefst gister al papa dan vandaag. Mijn vriend en ik wilden wachten met kinderen tot we een groter huis zouden hebben. We wonen nu in een soort gezellig dijkwoningkje van ongeveer 40m. Helaas krijgen we de komende 2-3 jaar geen hypotheek (vanwege overname eigen bedrijf) Maar toch waren we van plan om te wachten. Tot het voorval zich voordeed dat er bij mij een tumor gevonden was. Gelukkig bleek deze na operatie goedaardig te zijn dus dat boekje is sinds een week ten einde. Maar hoe cliché ook, je kijk op het leven veranderd. Het leven is niet te plannen en we willen écht graag kinderen. Dus nu zitten we de dubben of we toch niet gaan beginnen. Maar in de tussentijd zo veel mogelijk informatie hier op doen kan natuurlijk nooit kwaad. Groetjes!!
Hoi hoi ik ben zelf ook nieuw hier... na ruim 2 jaar en verschillende onderzoeken (waar overigens niks bijzonders uit kwam) vorige week de 1e IUI gehad. (puregon en pregnyl) Ben benieuwd of iemand mij kan vertellen op welke dag ik mag aan testen?