Hoi, Ik heb gisteren een positieve test gehad en besloot me aan te melden op deze super site!! Ik ben 20 maanden bezig geweest om zwanger te worden. Helaas is na een jaar proberen gebleken dat ik niet natuurlijk zwanger kon worden dus sinds april zijn we bezig met IUI, en nu is het raak!! Ik heb heel veel moed en informatie gehaald uit deze site (het forum met name) toen ik aan het worstelen was met zwanger worden, maar ik kon het niet opbrengen om me op dat moment aan te melden. Mijn voornemen was om dat te doen als ik zwanger was, zodat ik anderen moed in kan spreken en hoop kan geven. En natuurlijk ervaringen kan delen! Ik ga nu het spannende eerste trimester doorstaan!! Groetjes Patricia
Hoi patricia, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!! Een zwangerschap is altijd bijzonder, maar in jouw geval zal t waarschijnlijk nog veel bijzonderder aanvoelen!
hoi ik ben hier ook nieuw, en mijn vriend en ik willen dolgraag een kindje maar we hebben al wat obstakels gehad en nu hoop ik maar dat het raak is. dit is mijn verhaal: ik ben op 29 aug ongesteld geworden en op 31 aug was dit weer helemaal weg (normaal gesproken ben ik 4 a 5 dagen ongesteld) 1 dag was het helderrood de 2e dag roodbruin test was neg maar nu het vreemde deel.... ik heb 2 baarmoeders en 2 baarmoeder monden waarbij bij elke baarmoeder 1 eierstok is ook weet ik dat de baarmoeders helemaal los zijn van elkaar ze zijn echt helemaal apart en voorzover ik nu weet werkt alles wel. maar is het mogelijk dat ik in 1 baarmoeder bevrucht ben en de ander dus gewoon ben gaan bloeden en dat ik daarom zo kort ongesteld ben geweest???? verder heb ik wel pijn in me buik ook soms harde buiken vooral snachts ook ben ik al 1,5 week misselijk de hele dag door graag zou ik hierover jullie mening willen weten thnxx
@jenn dat is zeker n apart verhaal, mag ik vragen of je aan de pil bent geweest? Want dan kan t miss ontpillen zijn.. en als je echt zekerheid wil kun je er misschien een testje aan wagen, dat is denk ik de enige manier om n zwangerschap te bevestigen of uit te sluiten, mocht t negatief zijn zou ik over n aantal dagen weer testen en als negatief blijft kun je natuurlijk altijd n arts waar je bij bekend bent om advies vragen
@liesje88 ik ben sinds april j.l van de pil af dus denk niet dat het meer ontpillen kan zijn toch??? ik heb al testje gedaan vanmorgen maar was negatief nou moet ik wel van de week naar gyn voor een waterecho... maar ik ben echt op van de zenuwen maar als ik bij hem zal ik het ook wel even vragen....