even voor stellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door henrika, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henrika

henrika Lid

1 okt 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

ik wil me even voor stellen.

ik ben henrika, ik ben 25 jaar & heb net vorige week gehoord dat ik in de overgang ben.....

ik heb mij hier aan gemeld omdat ik op zoek ben naar mensen die mij wellicht kunnen helpen met mijn zoektocht naar een duits ziekenhuis waar ze mij hopelijk meer kunnen vertellen.....

hier in nederland ben ik in 1e instantie aan gemeld bij een fertiliteitscentrum, echter wil ik ook graag een second opinion & ben ik op zoek naar meer antwoorden dan "hoe ga ik nu zo snel mogelijk zwanger worden"

2. Laurie1

Laurie1 Niet meer actief

Jeetje wat heftig meid!! Hoe ben je erachter gekomen, als ik zo vrij mag zijn?

Ik wil je heel veel sterkte toewensen en uiteraard dat je snel zwanger mag raken :)

3. henrika

henrika Lid

1 okt 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    in 1e instantie ben ik naar de gynaecoloog gegaan omdat ik toen ik stopte met prednison (die heb ik jaren gebruikt voor luchtweg problemen) ineens een onregelmatige menstruatie kreeg, veel menstruatie pijn heb (wat ik echt nog nooit had gehad), ik af en toe gewoon gek word van hoe heftig ik menstrueer & ik heb veel blaas ontstekingen & schimmel infecties.....

de blaas ontstekingen op zich kom je normaal niet voor bij de gynaecoloog, maar er was toch aan geraden om eens te kijken of er op dat gebied niet iets was wat het in stand hield....

alles leek goed, de echo's waren goed (alleen mijn eierstokken waren onvindbaar alle 4x), inwendige onderzoeken waren goed, uitstrijkje kon beter niet gemaakt worden ivbm mijn leeftijd & de bloedwaardes leken goed.....

tot er voor gesteld werd om alles dan maar af te sluiten, de blaas ontsteking & schimmel infecties gewoon te behandelen & dat was het dan..... MAAR er moest nog 1x bloed geprikt worden op de 3e dag van mijn menstruatie, men dacht niet dat er wat aan de hand zou zijn maar dan hadden we echt alles gehad.....

en tegen alle verwachting in was die uitslag dus slecht, een bepaald soort hormoon was te weinig aanwezig & op basis daar van is dus geconcludeerd samen met de klachten dat de overgang is begonnen.....

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Is het geen pco dat je hebt?
    Bij mij dachten ze ook de overgang maar had gewoon geen progesteron en dat duid erop dat je geen eisprong hebt en ook heel wisselende menstruaties.
    Dan maanden ineens niet enzo.

5. henrika

henrika Lid

1 okt 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedoel je pcos? (als ik google is dat het enige wat ik vind)

als ik het lijstje met symptomen lees & dat af zet tegen de 100% score op het lijstje met overgangsklachten lijkt dat niet heel waarschijnlijk.

28 oktober hebben we onze 1e afspraak bij een fertiliteitskliniek, ik denk dat ze daar zowiso alles wel gaan controleren & ik zal het dan wel noemen....

Deel Deze Pagina