Hallo, Ik heb al een paar keer een berichtje achtergelaten, maar het leek me wat gepaster me nu toch even voor te stellen. Ik ben 31 jaar en sinds bijna 2 jaar zijn mijn vriend en ik aan het proberen zwanger te raken. Zonder resultaat, helaas. In Januari dit jaar hebben we de huisarts bezocht, die heeft ons doorverwezen naar een fertiliteitsarts in het Maaslandziekenhuis in Sittard vanwege verminderde zaadkwaliteit. Na een aantal onderzoeken ( bloedonderzoek, hsg-onderzoek en een aantal keren zaadonderzoek) bleek de kwaliteit verminderd dat de kans op een natuurlijke zwangerschap wel heel erg klein was. Op 21 april heb ik mijn eerste IUI gehad met 900.000 hele enthousiaste zwemmertjes. Het is nu dus afwachten. Ik merk dat ik dagelijks toch even op dit forum kijk, deels voor wat steun tijdens deze " wachtdagen" deels om te kijken of er toch niet iets is wat ik voel (en anderen ook) wat kan duiden op een zwangerschap. Ik wens iedereen heeeeel veel succes! Groetjes
Welkom op het zwangerschapsforum... Veel succes met het wachten, hopelijk wordt het snel beloond! Groetjes mariska