Nieuw hier

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Madera, 23 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madera

Madera Actief lid

23 mrt 2013
    284
    0
    0
    Noord brabant
    Hallo iedereen,

Bij deze even mijn voorstel berichtje, ik ben Marianne 27 jaar en woon in Noord Brabant bijna tegen de belgische grens aan.

Na jaren lang een kinderwens te hebben gehad nu dan eindelijk samen met vriendlief de knoop doorgehakt om er voor te gaan. Ik was er al een paar jaar klaar voor, maar hij nog niet dus was er (voor mij) geen discussie over mogelijk kinderen begin je samen aan dus moet je er ook allebei klaar voor zijn.

De afgelopen 2 jaar hebben we op zwangerschapsniveau al een en ander meegemaakt. September 2011 kreeg ik ineens een miskraam, ergens in juli eens diarree gehad dus waarschijnlijk is het daar begonnen, maar doordat ik geen idee had dat ik zwanger was wel gewoon de pil doorgeslikt. ook ongesteld geweest dus totaal geen vermoeden tot je menstruatie wel erg veel pijn doet en er als je je tampon eruit haalt toch wat meer aan zit behalve slijm. Dus nog net niet met gillende banden naar de huisarts die mijn vermoeden bevestigde.

Afgelopen oktober ben ik 1 keer de pil vergeten, dus we wisten dat er een mogelijkheid was dat ik zwanger was. Ik geloof dat we in totaal 4 zwangerschapstesten en een bloedtest hebben gedaan die allemaal negatief waren. Ook gewoon ongesteld geworden dus wij dachten nou dan zal het wel niet. Alleen een maand later zat er weer een cadeautje bij de menstruatie... Weer een klap, maar wel iets wat de relatie tussen mij en vriendlief véél sterker heeft gemaakt. En wat hem deed beseffen dat ook hij misschien toch wel klaar is voor een klein "aapje" in ons leven.

Oke het verhaal is iets langer geworden dan ik in eerste instantie van plan was, maar goed t is wel volledig zo denk ik ;)

Groetjes
    Marianne

2. lovejoy

lovejoy Lid

13 feb 2013
    51
    0
    6
    NULL
    NULL
    welkom marianne,

heel veel succes gewenst.hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie.

xx

3. amber23

amber23 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en succes

Deel Deze Pagina