Zwanger van de tweede!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door k1ki, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. k1ki

k1ki Lid

28 jun 2013
    35
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Bijna 5 jaar geleden was ik hier actief met mijn eerste zwangerschap van mijn zoontje. Nu ben ik terug en zwanger van de tweede! Het was meteen raak bij de eerste poging, dus je zal de trots van mijn man wel begrijpen ;)

Deze zwangerschap voelt geheel anders; bij mijn eerste had ik nergens last van (alleen beetje maagzuur aan het eind), nu heb ik opeens overal last van: misselijk, duizelig, uitgeput, vet haar, pukkels, pijnlijke borsten, dement :p. Ik hoop dat dat betekend dat dit een meid wordt! Het wordt tijd dat deze mama met poppen en tutu's gaat spelen ipv voetballen en stoeien :D

- Kiki

2. ettesil

ettesil Nieuw lid

26 jun 2013
    4
    0
    0
    Hengelo ov
    Hai Kiki,

Welkom! Gefeliciteerd!
    Ik heb precies hetzelfde. Ik heb 2 jongens van 7 & 8 en nu zwanger van de 3e...
    alle kwaaltjes zo'n beetje die je noemt heb ik ook... Maar goed m'n gynaecoloog zei ook vergeet niet dat je nu bijna 10 jaar ouder bent haha

hele fijne zwangerschap

3. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Gefeliciteerd en welkom terug! En zoals mijn gyn zei elke zwangerschap is anders. Heeft niets met leeftijd te maken hoor. Ben nu van de derde zwanger en daar zit maar weinig tussen maar alle zwangerschappen heb ik anders ervaren.

4. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    welkom terug en proficiat!

Deel Deze Pagina