Even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Siepie85, 9 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.330
    8.334
    113
    Amsterdam
    Hoi allemaal,

Na een tijdje te hebben mee gelezen dacht ik wordt tijd om mij eens voor te stellen.
    Ben nu 28 en mijn vriend en ik zijn ongeveer 9,5 jaar bij elkaar. En vorig de beslissing genomen om nu echt er voor te gaan. Hebben allebei een goede baan en sinds de zomer ook een mooi huis, klaar voor gezinsuitbreiding. Helaas na een jaar oefenen nog geen resultaat, vorige week bij de huisarts geweest en eind januari hebben we onze eerste afspraak op de fertpoli.

Waarschijnlijk zal eruit komen dat het aan mij ligt, aangezien ik 3 buik operaties heb gehad en uit de laatste bleek dat er behoorlijk wat verklevingen zaten en ik heb heel fijn een irregulaire cyclus. Wat wel fijns was dat vorig jaar na het stoppen hij wel meteen op gang kam wat ik ook wel eens anders heb gelezen hier. Maar ja met de kortste 30 dagen en langste 62 is er geen pijl op te trekken.

Ik hoop hier informatie en steun te vinden van anderen die ook een grote kinderwens hebben maar die helaas niet makkelijk in vervulling gaat.

Groetjes Floor

2. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hi,

Wij zijn ook al een jaar bezig zonder resultaat.
    We zijn nu in behandeling bij ferti en hebben neto nze 1e IUI,behandeling gehad. Morgen weet ik t resultaat van een bloedtest.

Er zijn er hier nog op het forum die ong hetzelfde meemaken..

Veel succes nog alleszins en welkom op het forum :)

Deel Deze Pagina