Hoi Allemaal Ik ben Yvanka en ben 25 jaar. Mijn vriend en ik zijn er over aan het nadenken of we nu een gezinnetje willen gaan starten. Lijkt me erg gezellig om met meiden van mijn leeftijd erover te praten die er ook over aan het nadenken zijn of mee bezig zijn... Liefs Yvanka
Welkom Yvanka Er zijn zat leeftijdsgenootjes hier. Ik ben bijvoorbeeld zelf 24. Heel veel plezier op het forum!
Wij zijn nog gezellig bezig, maar zit ook pas net in de tweede ronde na de pil hoor. Geduld is een schone zaak..... jammer dat ik het soms niet heb. hihihi
Leuk!.. Wij zijn er nog over aan het nadenken dus ik slik nog gewoon de pil.. Eerst even goed uitzoeken hoeveel het gaat kosten en kijken hoe het te regelen is met oppassen enzo.. Liefs..
Ja, dat is altijd eventjes kijken, maar daar ben je zo doorheen eigenlijk. Ik zou je haast vragen, wanneer ga je stoppen met de pil? (grapje!) Nogmaals heel veel plezier op het forum.
Leukk ik ben ook 25 ik ga hopelijk dit jaar beginne aan de 2de we hebbe een clubje zwanger worden 2015 van begin tot eind mischien leuk om mee te kleppe ?
Welkom op het forum, je gaat het vast naar je zin hebben hier! Fijne gesprekken over niks tot alles wat je maar bedenken kunt en antwoord op alle vragen ! Hopelijk snel raak bij je!
Welkom! Spannend dat jullie eraan denken om een gezinnetje te stichten. Ik ben zelf 21 jaar en wij zitten nu in de eerste ronde voor ons eerste kindje. We kunnen echt niet wachten. NOD staat trouwens voor niet ongesteldheids dag. De dag dat je dus officieel ongesteld moet worden en hoopt dat het uit blijft.