Hallo meiden, Ook ik ben nieuw hier, zoals zovelen als ik het zo bekijk Ik ben in dec 29 geworden en we zijn vanaf december begonnen om te proberen een kindje te krijgen. Ik ben ook op zoek naar wat gezellige leeftijd genoten die een beetje in het gelijke schuitje zitten om wat ervaringen etc mee te delen. Ik vindt het allemaal best wel spannend en eng. Hebben jullie daar ook last van?
Welkom hier! Wat een spannende tijd he?! Heel herkenbaar. Maar het is ook zo bijzonder, en het helemaal waard Ik hoop dat je gauw zwanger mag zijn!
hoi, welkom! wij zijn er ook sinds december vollop voor aan het gaan. 1e maand super veel stres en angst gehad. nu ronde 2 en voel ik me precies al wel wat geruster. hopelijk snel een positieve test!
Wat leuk! Dan lopen we gelijk op Ben wel al eerder dan met de pil gestopt, maar vanaf begin december voor het eggie... Hoe oud ben jij als ik vragen mag
ik word in maart 23 en mijn man deze maand 24 dus 2jonge mensen die er heel graag een kleintje bij willen in huis liefs
Veel succes allemaal!! Probeer er wel ontspannen bij te zijn en niet teveel mee bezig zijn. Ik deed dat namelijk wel en daardoor werd t er niet leuker op. Liefs
Nee idd, wij doen dat ook totaal niet. We zien het wel... Ik weet weinig af van cyclussen en eisprongen etc.. Haha ik heb alleen een app in me telefoon waar ik het een en ander bij hou, verder laat ik me verassen. Hoop dat de natuur zijn werk zal doen, forceren helpt toch niet!
Dat scheelt al een hele hoop idd Bij ons is het meer een moeten geworden maar wij zijn dan ook bijna 1,5 jaar bezig waarvoor 6 maanden met hulp van de gynaecoloog....Hoop een deze dagen toch een eisprong te hebben Gister zag het er goed uit in ieder geval
Ik probeer er niet teveel aan te denken maar stiekem hoop ik niet te lang te moeten wachten. Simone1990: Ik hoop mee voor jou! Dat je snel zwanger mag worden!
hihi.. ik heb ook zo een app, best wel handig vind ik. hier hopen we ook op de snelle hulp vn de natuur.