Hoi hoi ik ben kitty en heb een vroege echo gehad maar ik kom er niet wijs uit wat ik zie willen jullie eens mee kijken aub ben zo onzeker na 2 miskramen en deze zwangerschap begon ook zo raar 2 dagen bloedverlies daarna oplopende testen en gisteren weer wat roze afscheiding pffff
Goedemiddag, hoe ver ben je ongeveer zwanger? Het ligt er aan hoe ver je zwanger bent of het er goed uit ziet of niet. Wil je dat nog even laten weten. Alvast bedankt! Groetjes Monique
Goedenavond Kitty, wat ik zie op de echo is een mooi dik baarmoederslijmvlies met daarin een klein zwart stipje. Dit heet de zwangerschapsring. Deze echo past bij een beginnende zwangerschap van 4 a 5 weken. Dus zover ik nu kan zien, ziet het er goed uit! Het vruchtje nestelt zich goed in en dit kan wat roze afscheiding geven. Ik hoop voor je dat het dit keer goed mag gaan. Succes! Groetjes Monique
Dank je wel voor de geruststelling ik zag namelijk niks en zie ook dat stipje niet maar ben blij dat u als verloskundige wel iets kan zien hartstikke bedankt voor u antwoordt