Hoi allemaal! Steeds als ik informatie zocht of ervaringen van anderen kwam ik op dit forum uit. Dus ook maar aangemeld! Ik zal me eventjes kort voorstellen.. Ik ben 25 jaar en woon sinds een klein jaar samen met mijn vriend. Mijn verhaal kan nogal raar zijn voor een buitenstaander.. We waren 3 maanden samen toen we erachter kwamen dat we zwanger waren! Geschrokken maar wel heel erg blij! Wel een soort van bewust.. Omdat bij beide families kinderen krijgen niet makkelijk gaat wilde we het een kans geven maar niet gedacht dat het zo snel zou gaan! In september ben ik bevallen een gezonde stoere zoon en hij is nu 5 maanden oud. Tot onze grote verbazing had ik afgelopen maandag weer een positieve test in mijn handen!! En ben ik nu dus in verwachting van nummer 2.. Al is de eerste periode nog ontzettend spannend.. Groetjes, Mamal0e
Welkom en gefeliciteerd met je onverwachte zwangerschap! Gebruikte je nu wel anticonceptie of niet als ik vragen mag?
Nee ik slikte de pil niet meer. Maar wie had gedacht dat de tweede ook direct raak zou zijn, en zeker met de geschiedenis van beide families waar het bij verschillende mensen niet wilt lukken. Misschien wat onnozel om zo te denken.. maar als de eerste direct lukt wil dat niet automatisch zeggen dat de tweede ook direct raak is. Het zat dus wel in de planning maar we hadden het niet zo snel verwacht!!
Ondanks beide families raken jullie dus wel snel zwanger ! Vol op genieten dus, zowel van jullie kleine als van de zwangerschap!
hahah ja dat blijkt! We waren er een beetje ondersteboven van maar het begint nu langzaam bij ons allebei te landen!
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er lekker van een super fijn toch dat het bij jullie wel zo goed gaat om zwanger te worden Wij hadden eind december 2013 besloten er voor te gaan en dat was ook in 1 keer raak