Nieuw hier !!!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door CaRu, 6 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaRu

CaRu Actief lid

5 mrt 2015
    128
    0
    0
    Officemanager
    Groningen
    Ik zal me ook even voorstellen, mijn naam vertel ik liever niet, maar ik ben 19 jaar (bijna 20) en woon samen met mijn partner van 21. We hebben inmiddels een relatie van 4 jaar. Beide hebben we momenteel een baan en ik ben kostwinner van het huis.

Sinds een aantal maanden moest ik van de Gyn. afstappen van de anticonceptie, aangezien ik een heel onregelmatige cyclus had (10 maanden lang menstruatie). Dat betekent dat ik inmiddels 8 maand ervan af ben en wij gebruikten geen andere voorbehoedsmiddelen.

Sinds een paar dagen hebben wij samen de conclusie getrokken om zwanger te worden. Vele vrouwen gaan met behulp van ovulatietesten kijken wanneer hun meest vruchtbare tijd is, maar dit gaan wij niet doen.

Wel gaat mijn vriend een vruchtbaarheidstest doen, aangezien zijn broer zwakke zaadcellen heeft. Dit om te voorkomen dat wij jaren bezig zijn met kinderen krijgen en het uiteindelijk niet wil.

Mijn moeder en een vriendin van mij weten het en staan volledig achter onze beslissing. Het is immers onze keuze. Wij staan verder in het leven als menigeen van 19 en 21 jaar.

Ik hoop dat ik genoeg van jullie kan leren en opdoen.
    Groetjes,

CaRU

2. sylvia1981

sylvia1981 Niet meer actief

Hallo, welkom! :)

3. CaRu

CaRu Actief lid

5 mrt 2015
    128
    0
    0
    Officemanager