[/b] Hoooooiiiiiiiii Wij zijn besig om zwanger te raken sinds een maandjee ben ik gestopt met de pil de 19 zou k weer ongi moetuh worden maar ik heb heel veel momenten dat k misselijk ben en gister moest k overgeven ... buik in de buik last van mn borsten en tepels doen pijn :x duizelig en warm koud iedre x nou weet niet wat k moet denke hope dat k geen ontpillingsverschijnselen zijn wat denke jullie wanneer k t beste kan gaan testen als k overtijd ben want heb wel t gevoel dat k zwanger ben maarjaa k hoor wel wat jullie erover denke xxxiejssz..
wanneer kan k t beste testen k had nou al getest 5 dagen van te voren hihi negatief veel te vroeg zker... nou k kan niet w8te man hoelang is ongv je cyclus is ben de 14 augustus gestopt met de pil de 19de ongsteld geworden en meestal als k klaar ben met mn strip duurt t 5 dagen voordat k ongi word snapt iemand mij .. ? en wneer ik ongi zou moeten worden xxxx angela
Hoi hoi welkom hier en veel kletsplezier toegewenst. Ik denk dat je 2 weekjes moet afwachten, omdat je ook niet weet hoelang je cyclus is, komt er geen ongie dan zou ik een testje doen. Heel veel succes. Liefs wolly
Welkom! En als je kan wachten, zou ik wachten tot de 1 dag nadat je overtijd loopt... Je bent net gestopt met de pil, dus de menstruatie kan helaas ook langer uitblijven door het ontpillen! Succes en hopelijk is het snel raak
ja k d8 da is vandaag of morge k had vandaag een test gedaan maar nix dus k snap t nie zal wel afw8te hoe t loopt heb nu wel buikpijn enzo maar snap t egt nie hoe hebbe jullie het ervaren ? xxx
hhoii hooi vandaag ja net getest maar negatief ..ben nu 3 dagen overtijd kan t nog goedkomen of te vroeg en sochtends testen ? xxxangiekkkuhh hoor t zo snel mogelijk kan wel huilen