Ondanks mijn leeftijd van 38, toch wens voor 3e kind

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door nicootje77, 14 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicootje77

nicootje77 Nieuw lid

14 nov 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ook ik zal mij even voorstellen.
    Ik ben een happy mama van 38 met 2 lieve zonen van 12 en 9 jaar.

Sinds 2,5 jaar heb ik een nieuwe partner die geen kinderen heeft.
    Na lang wikken en wegen, besloten ons hart te volgen en hopen wij dat ons een 3e kindje is gegund.

heel spannend allemaal, aangezien ik al een hele poos uit de baby tijd ben.
    Ook vraag je je af, gaat het lukken? En komt het dan wel gezond ter wereld, gezien mijn leeftijd, afwachten.....spannend:):

2. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Welkom Nicootje!

Snap je spanning wel, gelukkig lees je genoeg positieve verhalen van vrouwen met een leeftijd als de jouwe. Wens je veel succes, en hopelijk ook plezier :D

3. nicootje77

nicootje77 Nieuw lid

14 nov 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Guusje!

4. tatie

tatie Fanatiek lid

21 feb 2014
    1.026
    110
    63
    Welkom en succes! Was je van de andere twee snel zwanger? Hopelijk is het snel raak.

(Hier een positief geluid: nu net 39 jaar geworden en van de zomer bevallen. Ik was van de derde een stuk sneller zwanger dan van de eerste.)

5. veense

veense Niet meer actief

Ik ben 39, en wil ook graag een derde. Eerste is nu 9 jaar, tweede 6 maanden ;) Hij is 1 week voor mijn 39e verjaardag geboren. Als ik nu snel zwanger raak zal ik 40 zijn als de derde komt. Op de eerste en tweede hebben we heel lang moeten wachten, maar nu hebben we de smaak van een groot gezin te pakken ;)

Mijn lichaam vond het wel wat zwaarder de tweede keer, maar dat weegt voor mij niet op tegen de beloning. Bevalling ging nu trouwens veel gemakkelijker dan de eerste (nu 2,5 uur, 1e had 14 uur en heel wat complicaties nodig voor ze er was...)

6. Lizje

Lizje Lid

5 okt 2015
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en succes,

Hopelijk raak je snel zwanger en komt het gezond ter wereld, dat hoop ik met mijn drieling ook.

Liefs

7. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Hoi hoi,

Ik ben 38 en net bevallen van mijn 7de kindje. Ik vond de zwangerschap zwaar. Maar dat zal ook zeker komen omdat het voor mij de 7de was. Het huishouden is dan natuurlijk ook veel werk. Ik zag erg op tegen de bevalling. Ik ben met 39 weken ingeleid. Niet om medische reden, maar gewoon aangeboden door de gyn omdat het een flinke baby was en ik het echt zwaar vond. De bevalling was wel even pittig, maar met 3,5 uur was het ook al weer achter de rug! Weer een mooie gezonde zoon!
    hopelijk wordt jullie wens gauw werkelijkheid!

8. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    ik ben 38,5 jaar en zwanger van de 2e.
    hopelijk is het bij jullie ook snel raak!

9. kolibri

kolibri Actief lid

21 dec 2014
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 40. In ronde 6 had ik een vroege mk. In ronde 7 weer zwanger :D Ik ben op mijn verjaardag uitgerekend. :D

Deel Deze Pagina