Hi iedereen, Ik lees zo af en toe even mee met jullie.. Het is nu voor mij en mijn man ook zover: we zijn zwanger! We zijn in juli gestopt met de pil. Ik heb een onregelmatige cyclus, tussen de 27 en 35 dagen. Ik heb ovulatietesten gekocht en ben ze gaan gebruiken in november. Ik wilde graag weten of ik überhaupt een eisprong had. Ik kwam erachter dat ik geen eisprong had die maand (en denk zelf daarvoor dus ook niet). December weer doorgegaan met de ovulatietesten en toen kreeg ik een positieve test Nu ook gelijk zwanger! Groetjes Ireneee.
WoW Irene! Welkom en wat leuk! Ik ben begin juli ook gestopt met de pil en deze maand begonnen met ovulatietesten omdat ik ook gewoon wilde weten of ik wel een eisprong had...en ik vond had pas een positieve test op dag 22! Dat was afgelopen vrijdag...nu dus hopen dat ik daarvoor ook geen eisprong had en mijn test over een week ofzo ook positief is! Want anders heb ik wellicht een korte LF (ja tot vorige week nooit van gehoord en nu bijna een ingeburgerd begrip!). Heel veel succes de komende maanden!!