Hallo allemaal, December 2006 zijn wij gestopt met de pil. Na al die jaren ICSI , TESE operatie, drie keer torsie van de eierstok ivm cystes en verwijdering van 1 eierstok zien we nu weer licht in de tunnel. Volgende maand met mijn eisprong hebben we een IUI in eigen cyclus met donorzaad. Ik vind het zo spannend dat ik me weer heb aangemeld op een forum. Heerlijk om er weer actief aan mee te doen. En nu zijn het ook echte kansen. Hoop dat ik hier mijn ei kwijt kan en met jullie kan meeleven. Groetjes
Jeetje Mayaatje, 9 jaar! Heeeeeeel veel sterkte en succes met de IUI en ik wens jullie een mooi wondertje in 2016!
Welkom Mayaatje Negen jaar is lang, dat moeten moeilijke jaren zijn geweest. Ik wens jullie ook een goed jaar toe met een mooi wondertje!
Dank jullie wel Ja het was een emotionele achtbaan met veel teleurstellingen. Is erg onbegrijpelijk te voelen dat er nu echte kansen komen.
Pff... wat een traject. Knap van jullie dat je door blijft gaan. Ik wens jullie veel succes met deze nieuwe kansen en ik hoop dat jullie wens snel in vervulling gaat Oh, en welkom natuurlijk!
De wens is groot en moet zeggen dat het achteraf voorbij vloog... Haha en nu duurt komende maand een eeuwigheid 😉
Ik wilde je alleen heel veel succes wensen, ik weet een beetje hoe het is om in die molen te zitten. Wat spannend dat jullie nu met donorzaad van start gaan, heel verl succes en toitoitoi!
Respect voor jou! Negen jaar!! Ik vond een half jaar in de MMM al slopend. Ik hoop dat je lange geduld eindelijk word beloond. En welkom hier.
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Pfff in het begin was elke maand een eeuwigheid ... We stonden het laatste jaar op de wachtlijst.. Echt de MMM is alleen maar wachten.
Dank je wel! Ik weet er alles van. Het is ook zo oneerlijk verdeeld. Ik duim voor je dat het mag lukken.
Hoi Maya, poe wat een lange reis al en wat knap dat je de moed niet opgeeft en nu weer nieuwe hoop hebt met een nieuwe behandeling! Heel erg veel succes! Enne..je ei moet je niet hier kwijt maar bevrucht in je baarmoeder 😉