hallo allemaal ik ben nancy ik ben 26 jaar ik heb een zoontje van 5 jaar 13 maart word hij 6 jaar alweer een hele vent hij is uit een eerdere relatie van mij ik heb sinds een jaar een nieuwe vriend hij heet erik en is 33 jaar groetjes nancy
ik ben nu 28 dagen overtijd 5 testen + 1 bij de H.A waren negatief afgelopen dinsdag weer een test gedaan en ik zag een licht roze streepje in het test venster. ik de verloskundige gebeld en ze zei wacht nog ff 2 a 3 dagen met een nieuwe test ik donderdag weer een test gedaan en weer een licht roze streepje in het test venster ik weer de verloskundige gebeld ze zei als de test positief is dan is ie positief 4 december moet ik voor het eerst naar de verloskundige om te kijken of we echt wel zwanger zijn ik hoop het wel en ik zal het heel erg leuk vinden om weer een kindje te krijgen ik heb al een zoontje van 5 jaar in maart word hij 6 jaar. ik heb vorig jaar op 16 november een miskraam gehad en nu zit ik weer in de zelfde tijd heb er nog steeds veel verdriet van en daarom hoop ik nu ook dat ik zwanger ben ik heb zere borsten ben s 'avonds misselijk heb hele zichtbare adertjes rond me borsten een opgeblazen gevoel en ben mopperig hahaha maarja dat zal er allemaal wel bijhoren mijn vorige zwangerschap was ook heel anders en ik was toen 19 jaar toen ik zwanger werd en 20 toen me zoontje werd geboren op de verjaardag van zijn opa ik zal nu maar stoppen word een mega lang verhaal hahaha ik wens iedereen nog een fijne zondag avond toe liefs xxxx nancy