Nieuw hier

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Jojo84, 31 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jojo84

    Jojo84 Actief lid

    31 dec 2017
    229
    277
    63
    Vrouw
    Grafisch designer
    Soesterberg
    Hi allemaal,
    Ik Lees al een paar maandjes mee op het forum en wil nu toch wel een beetje meepraten
    Ik ben 33 jaar, en samen met mijn man bezig met proberen voor ons eerste kindje. Allemaal super spannend en v ooral nieuw, en omdat we het geheim houden heb ik ook weinig mogelijkheden om te spiegelen. Dus daar heb ik jullie v oor nodig
    Tot later x
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom & gefeliciteerd met jullie zwangerschap
     
    Jojo84 vindt dit leuk.
  3. deesjuh

    deesjuh Niet meer actief

    Welkom en gefeliciteerd
     
    Jojo84 vindt dit leuk.
  4. wodjeka

    wodjeka Bekend lid

    25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Welkom en gefeliciteerd!
     
    Jojo84 vindt dit leuk.
  5. Wolky84

    Wolky84 Bekend lid

    1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Wat leuk! Zelfde leeftijd. Hier ook 1e kindje en net in ronde 1. Maar zie dat jij al zwanger bent; gefeliciteerd!
     
    Jojo84 vindt dit leuk.
  6. Jojo84

    Jojo84 Actief lid

    31 dec 2017
    229
    277
    63
    Vrouw
    Grafisch designer
    Soesterberg
    Hi wolky, ja leuk! Ik was ineens beetje bezorgd dat ik toch wat 'laat' was begonnen, maar naar nu blijkt overbodige angst. Gisteren positief getest, uiteraard compleet in de overtuiging dat het nodeloos alarm was, hahaha. Veel succes met jouw plannen ;)
     
  7. Wolky84

    Wolky84 Bekend lid

    1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Dat herken ik! Maar zo te lezen is het snel gegaan bij jullie. Dan gaat het vast goedkomen! Bij mij waren bijna al mijn vriendinnen boven de 30 bij de eerste dus ik vond het vrij normaal tot ik hier kwam; toen voelde ik me toch ineens wat oud haha. Ach ja, we weten nu zeker dat we er beide klaar voor zijn en dat lijkt me nog het belangrijkst. Ik ga je volgen en ben super blij voor je! Op naar een hopelijk fijne zwangerschap!
     
  8. Jojo84

    Jojo84 Actief lid

    31 dec 2017
    229
    277
    63
    Vrouw
    Grafisch designer
    Soesterberg
    Ja precies, wij hebben ook gewacht tot het voor ons ok was (18 jaar samen), dus wij zijn de laatsten in de vriendenkring die nog niet minstens een kindje hebben, was ik ook prima mee, maar als je dan aan de slag gaat moet het ineens ook snel gebeuren hè.
    Heb wel de implanon gehad, die is 31 oktober verwijderd, en daardoor was ik ook snel van de anticonceptie in mijn systeem af.
     
  9. Wolky84

    Wolky84 Bekend lid

    1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Yup, wij zijn ook zo’n beetje de laatsten maar toch heb ik daar nooit echt moeite mee gehad. Ik was altijd een hele vroege met allles in het leven en mijn man heeft mij later heel erg geleerd om meer te genieten in plaats van altijd maar in sneltreinvaart overal doorheen te razen. Daar ben ik heb nu enorm dankbaar voor! Ik heb al mijn dromen na kunnen jagen de afgelopen jaren; verre reizen, een bedrijf opbouwen, feesten, trouwen...ik heb echt nog maar een wens en dat is een kleine ;) I’m a very very lucky girl! Haast heb ik nog steeds niet maar we zijn pas net los ;) en ik ga er ook wel vanuit dat ‘t een paar rondes duurt eigenlijk. Natuurlijk tikt de klok wel door dus kan niet ontkennen dat dit niks met me doet. Maar ik heb gewoon rotsvast vertrouwen (en nog makkelijk praten als ik sommige verhalen lees). Wil vooral genieten van dit bijzondere proces!

    Voel jij al iets?

    Fijne avond!
     
    Jojo84 vindt dit leuk.
  10. Jojo84

    Jojo84 Actief lid

    31 dec 2017
    229
    277
    63
    Vrouw
    Grafisch designer
    Soesterberg
    Dit klinkt zeker bekend hoor! Wij hebben ook lekker veel gereisd, nog wat gejobhopt, en nu een mooie derde huis gevonden. Nu heb ik pas 'kriebels' gekregen en na het nodige overleg besloten er aan te beginnen. Van héél dichtbij meegemaakt dat het ook heel erg fout kan gaan en een onbezorgde zwangerschap wel voor weinigen is weggelegd. Dus ineens toch wel druk ervaren daardoor.

    Qua symptomen kan ik er gelukkig ook niet omheen, gezwollen en echt pijnlijke borsten, vanmorgen in de auto naar werk zure oprispingen en al drie dagen misselijk als ik langer dan drie uur niet heb gegeten.
    Ook pijn in mijn zij en ieder anderhalfuur plassen, hahahaha
     
    Salvatore vindt dit leuk.
  11. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Wat leuk, we zijn van dezelfde leeftijd en ongeveer even ver met de eerste zwangerschap.
    Gefeliciteerd!!
     
    Jojo84 vindt dit leuk.
  12. Jojo84

    Jojo84 Actief lid

    31 dec 2017
    229
    277
    63
    Vrouw
    Grafisch designer
    Soesterberg
    Oh leuk! Jij dan ook van harte gefeliciteerd met je eerste zwangerschap! Dan zullen we elkaar nog wel vaker tegenkomen hier denk ik :)
     
    Salvatore vindt dit leuk.
  13. Wolky84

    Wolky84 Bekend lid

    1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd Salvatore! :thumup:
     
    Salvatore vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina