Hi, Volgens mij is het gebruikelijk om je eerst even voor te stellen hier, alvorens ik overal reacties ga plaatsen in de voor mij relevante topics Ik ben 32 jaar en heb in feb 2019 mijn mirena laten verwijderen, en toen is het 'avontuur' voor een eerste kindje begonnen. Heb hiervoor ruim 15 jaar anticonceptie gebruikt dus had geen idee van mijn cyclus e.d. Netjes in maart ongesteld geworden en toen begon voor ons die 1e ronde. Wilde er nog niet al teveel mee bezig zijn, maar voor ik het wist had ik toch die ovulatieapp gedownload, hier een account aangemaakt en alvast met ovulatietesten in mijn handen gestaan bij de drogisterij Aangezien ik mijn cyclus nog niet ken, had ik nog geen NOD, maar... vandaag wederom ongesteld geworden. Stiekem toch wel een beetje balen maar ja, het is pas ronde 1!! Postief nieuws: cyclus lijkt met 27 dagen 'niet gek'. Dus misschien wil ik deze ronde wat meer inzicht krijgen en met ovulatietesten gaan kijken of ik mijn ei kan vinden. Verder vind ik het heerlijk om hier topics te lezen en tuurstreepjes te bekijken, dus het lijkt me niet meer dan eerlijk dat ik uit mijn mee-lees-modus kom en mijzelf kenbaar maak Groetjes en tot in de kinderwenstopics! Wickie (niet mijn echte naam)