hallo allemaal, Ik zal me hier even voorstellen, want ik ben nieuw hier op het forum. Ik ben Sabine Ramp, ben 22 jaar en sinds 6 weken ongepland zwanger van mijn ex, want die is bij me weg gegaan toen hij het wist. Ik heb al een echo laten maken omdat ik door het gebruik van de pil niet wist hoelang het er al kon zitten. er was een vruchtje te zien van 6 weken met een kloppend hartje, dus daar was ik wel blij mee. Ik hoop hier op het forum meer te weten te komen over zwangerschap en het verloop ervan, want ik heb wat dat aan gaat nog een hoop vragen. ik werk op dit moment fulltime via een detacheringbureau bij een betonfabriek, en dit is eigenlijk bepaald geen vrouwen werk, en helemaal niet voor zwangere vrouwen, dus ik hoop ook snel ander werk te kunnen krijgen, want dit zal ik niet lang volhouden. Jullie zullen denk ik wel vaker mij gaan gaan horen/lezen hier. groetjes sabine
hey welkom! wat een kl**tzak dat ie je zo laat zitten zeg! Hopelijk kan je toch een beetje genieten van je wondertje! Volgens mij is hier een forumdeel voor alleenstaande mama's. Wellicht kan je daar wat steun vinden.
Dat is zeker een rot streek die hij heeft geleverd. Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik hoop dat je alsnog kunt genieten. Liefs wolly
Welkom op het forum. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat rot van je ex. Maar je weet vrouwen zijn van het sterkere geslacht, het komt vast helemaal goed. Groetjes, Elvira
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan ondanks dat je ex zo'n eikel is om bij je weg te gaan....
Hallo Sabine Welkom in het rijtje van de nieuwe mensen hier op de site..... Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wel een beetje bekomen van de schrik? Probeer er in ieder geval maar een beeje van te genieten. Groetjes Alina