Hello, Mijn name is Elle en ik ben een paar weken geleden verhuisd van de US naar Nederland. Ik ben wel Nederlandse (half) maar ben toch een beetje vreemd hier. Leuk dat deze site bestaat. Hier in Nederland gaat het toch bestwel anders dan in America. Ik hoop hier een beetje vriendinnen te maken. Ik woon nu tijdelijk in een hotel in Amsterdam met mijn man. Begin april is ons huis klaar. We zijn in 2006 getrouwd en ik ben nu 19 weken zwanger. Wij zorgen voor Christopher (4). Chris is het zoontje van de zus van mijn man maar zij is dood gegaan in een ongeluk. Hij noemt ons mummy and daddy. Leuk om hier te zijn Elle Nu ga ik proberen zo'n banner te maken (lots of fun)
Hoi! Welkom op dit forum en (terug) in Nederland Gefeliciteerd met je zwangerschap en wat goed van jullie dat jullie haar zoon opvangen!
Vlak nadat ik erachter kwam dat onze dochter onderweg was heb ik me aangemeld. Kleine 1,5 jaar geleden. Je kunt hier veel info vandaan halen. Daarom ben ik eigenlijk hier. Je leest altijd dat er iemand is die je begrijpt en dat je er niet de enige bent met bepaalde dingen
Hey, twins! wat leuk! In America ben je heel bijzonder als je tweeling hebt. Is dat hier ook? Ik krijg gewoon eentje (tenminste dat was op de scan te zien). Ik vind het leuk dat in Nederland je een paar scans krijgt. In America krijg je er maar 1 (17 weken) en de rest moet je zelf regelen. Nu krijg ik volgend week ook een hier voor 20 weken. Vind ik erg fijn. Ik ben nog erg aan het zoeken wat leuk is op TV. Weet jij leuke dingen?
Op tv...uhm...vroeg in de avond heb je soaps en rond half 9 meestal series en films. Zelf kijk ik momenteel naar NCIS Hier in Nederland is het op zich ook wel bijzonder als je een tweeling verwacht. Jammer is alleen dat mensen snel zeggen: Jij krijgt het druk! Dat vind ik zelf minder leuk.
In America krijg je juist veel hulp bij tweeling en je bent echt een bijzondere vrouw. Zo word je ook behandeld. Mijn buurvrouw kreeg tweelingjongens en iedereen in de buurt kwam helpen met koken, schoonmaken, oppassen. In America geef jij geluk omdat je tweeling draagt!
hoi welkom hier en van harte met je zwangerschap echt geweldig wat jullie doen dat jullie chris hebben opgevangen en dan nog zo'n klein ventje, echt ik heb er geen woorden voor. ik hoop dat jullie straks met z'n 4tjes een geweldig leven hier krijgen
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly