Hoi, zwanger van het 1e kindje

Discussion in 'Even voorstellen' started by Vlerkje, Jun 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlerkje

Vlerkje Actief lid

Jun 14, 2008
    419
    0
    0
    Receptioniste/Studente
    Hoi allemaal,

Ook maar even voorstellen dan: Ik zal hier voortaan ingelogd staan onder het account 'vlerkje' en ben 19 jaar. Oktober '07 heb ik samen met mijn vriend (19) een ruim appartement gekocht in Rotterdam, waar we eind februari de sleutel van hebben gekregen. Tot onze grote verbazing zijn we er op 30 maart 2008 achter gekomen (ongepland maar wel gewenst) zwanger te zijn van ons eerste kindje.

Inmiddels ben ik 15,3 weken zwanger, en gaat alles super voorspoedig! De eerste spulletjes voor de kleine zijn al binnen, en inmiddels voelen we het zelfs al schoppen. Erg vroeg schijnt, maar wel erg leuk!

Voorheen ben ik werkzaam geweest als verkoopmedewerkster, en sinds kort heb ik een fulltime-baan als receptioniste. Daarnaast zijn we bezig met het opzetten van een bedrijfje in de entertainment, en verzorg ik op regelmatige basis acts op kinderfeestjes, bruiloften, bedrijfsfeesten met sport en spel maar bijv. ook theater. Erg leuk om te doen!
    Ook de paardensport, mijn eigen paarden, en mijn hond en kat zijn absoluut een grote hobby van me. In de toekomst zal het dan ook nog wel even passen en meten worden om alles een goed plaatsje te geven, i.c.m. de kleine ukkepuk

Ik wens iedereen veel succes toe met het ouderschap, de zwangerschap of het zwanger worden natuurlijk!

Groetjes,
    Vlerkje ;)

2. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

Liefs wolly :)

3. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

Mar 21, 2008
    2,457
    0
    0
    Welkom!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.

4. Eva R

Eva R Niet meer actief

welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

5. vke

vke Actief lid

Feb 16, 2008
    147
    0
    0
    Onderwijzeres
    Gent (België)
    Welkom en proficiat met je zwangerschap!

6. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Welkom en geniet van je zwangerschap!

7. Tassie26

Tassie26 Lid

Mar 10, 2008
    59
    0