Hallo allemaal ik ben Ronja21 en ik kom uit friesland Ook had ik een vraag ik slik wel de pil maar denk dat ik zwanger ben Nou kan de pil een zwangerschapstest beinvloeden? kan dat de uitslag van de test anders maken dan gewoon? Want mijn buik is aardig gegroeid de laatste tijd En heb nog nooit eerder zo buik gehad
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Naar mijn weten kan de pil de zwangerschapstest niet beinvloeden. Had je al een test gedaan dan? Liefs wolly
welkom ronja en veel plezier hier op dit forum en over je vraag: je kan gewoon testen, maar als je vermoedt dat je zwanger bent is het dan niet beter om te stoppen met de pil tot je het zeker weet? Ben je misschien ziek geweest ofzo dat je pil niet naar behoren kon werken? grtz caro
hallo allemaal bedankt voor jullie berichtjes, dan heb ik die vraag beantwoord gekregen dank jullie wel, ik heb wel gevreen in mijn stopweek, dus ik moet idd gewoon even een test gaan doen voor de zekerheid groetjes Ronja21
Hoi Ronja. Ik heb het even voor je opgezocht op goole en je bent in de stopweek van de pil gewoon beschermt. Liefs wolly
Ja dat heb ik ook inderdaad een keer uitgezocht! Ik wilde dat ook zeker weten. Maar als je inderdaad ziek bent geweest Ronja, bijvoorbeeld diaree of iets dergelijk en je hebt daarna gevreeen, je weet maar nooit. Ik heb ook een keer ergens gelezen namelijk dat als je diaree hebt en je slikt de pil dat dat soms toch wel een fout kan gaan zeg maar. En als je inderdaad denkt dat je buik nog nooit zo dik is geweest.. Dan zou ik toch snel even een testje halen!
@Lisette: Dat klopt wat je zegt. Het antwoordt van mij was dan ook bedoeld als je gewoon de pil netjes geslikt heb. @Ronja: Maar je kunt zeker een testje doen dan weet je het zeker.