Nieuw Hondje.

Discussie in 'De lounge' gestart door Jacq84, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Pittiger dan 1 hond en een baby?
    Ik kan me voorstellen dat 1 of 2 honden minder verschil maakt dan 1 of geen hond :)
    Je moet toch diverse malen per dag eruit... Een golden retriever van 1,5 heeft ook flink beweging nodig tenslotte.

Maar goed.. Ik moet eerlijk gezegd zeggen dat de enige pup die "ik" ooit had was toen ikzelf nog een pup was :)
    En wij zijn altijd de beste maatjes geweest.
    Maar een pup echt opvoeden heb ik nooit gedaan dus als het een raar hersenspinsel is dat 1 of 2 relatief minder verschil maakt... Hoor ik het graag :)

(En TS ook gok ik zo)

2. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Ja ik trek een beerput van ellende open op google.
    Zonde toch altijd van zulke hondjes.
    Ik verwijder de foto wel even van het hondje.
    Je weet maar nooit ;)

* Gaat dus niet *

3. Leanna

Leanna Actief lid

12 apr 2013
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    En niet te vergeten HEEL zielig voor de moederhondjes :(.

4. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Hier dan ervaring met één hond, het grote verschil is dat die al opgevoed is (al ben je nooit klaar met opvoeden), plus zindelijk. Dus ipv twintig keer op een dag eruit, zo'n vier keer. Daarbij heeft een volwassen hond veel beweging nodig, je zit al snel op een min. van twee uur per dag, terwijl een pup max. 5 minuten per maand aan leeftijd 'mag' lopen. Niet echt handig te combineren.

5. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Ja echt verschrikkelijk.
    Maar goed dat ik hier even een topic heb geopend.
    Want dor alle reacties ben ik verder gaan kijken , anders had ik
    gebeld en heb vanavond/morgen al opgehaald.
    Wat een ellende hadden we dan wel niet gehad pfffff.

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik zou echt even wachten hoor, je bent al 7 maanden joh....nog ff 2 maanden wachten, wie weet wat voor bevalling e.d. je nog tegmoet komt.

Als het daarna nog goed te doen is zou ik er eens over gaan nadenken maar nu nog niet eerlijk gezegt.

wij hebben ook 2 honden een peuter en straks een baby, maar never geen 2 honden weer in ons drukke leven. 1 klein hondje is ook net even wat anders dan een kleine en een grote zeker als je alleen bent en ze ook hun aandacht moeten hebben (uitlaten e.d.)
    Die kleine neem ik zo mee maar die grote is evene en ander verhaal, laat staan allebeide en de kids.... Ja ik vind 2 zeker drukker dan 1!!!

7. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Had trouwens wel een mail gestuurd.
    Zeer nette mail met uitleg van de woonsituatie , stukje informatie van onszelf en de vraag of de pup langharig bleef en of het mogelijk was om meerdere foto's te krijgen van de pup.

Antwoord :

"Dit zijn de recentste foto s van het reutje die we op het moment hebben we hebben verder geen recente foto s meer"

Dan maak je die toch even.

8. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Zie je je eigen al lopen, kinderwagen, golden triever en een jonge pup ?

9. Leanna

Leanna Actief lid

12 apr 2013
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja, ze willen dat je langskomt en verliefd wordt op die puppy-oogjes.

10. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Nee spontaan niet meer.
    Zeer impulsieve domme actie waarbij ik nog uit kom op iets waar ik enorm kwaad om kan worden.

Heb ik weer ;)

11. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ach wat een dotje zeg dat puppy:)
    Ik kan je geen raad geven, ik heb zelf nu 4 honden en de baby komt er binnenkort ook aan.
    Wil je een puppy kijk dan eens bij een kynologen club, of oriënteer je op internet. Ik ben altijd zo bang voor malafide fokkers op marktplaats:(

12. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

deze foto herken ik en komt volgens mij van een broodfokker....

Edit

ik zie dat dit al meerdere keren gezegd is! Dit hondje staat namelijk al weken boven aan bij mp

13. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Bij een vriendin van mij ging haar nesteldrang opspelen naarmate ze het eind van haar zwangerschap naderde. Bij eerste zwangerschap kocht ze een hond, bij de tweede zwangerschap nog een klein hondje voor erbij en bij de derde zwangerschap 2 kittens. Na de geboorte van de kinderen en het weer op orde komen van haar hormonen dacht ze hmmmm nu had ik het niet gedaan. Maar elke zwangerschap deed ze het weer.

Ik zie dat je van deze pup inmiddels afgestapt bent. Zelf zou ik even wachten tot de kleine er is. Als dat eenmaal loopt en de wens is er nog steeds zou ik zeker opzoek gaan naar een hondje bij een goed adres vandaan.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zou er niet aan moeten denken, een hondje kopen met 7 maanden.

Deel Deze Pagina