Ik heb lang haar wat door blonderen erg droog is geworden. Het klit gigantisch ondanks dat ik altijd met creme spoeling was. Tis bijna niet door te kammen als het nat is. Als het droog is gaat het wel, maar tis wel droog. Weten jullie een tip voor een verzorgingsprodukt wat ik erin kan smeren of spuiten op DROOG haar ( want heb geen tijd om het iedere dag te wassen, is bovendien ook niet wenselijk want dan wordt t veel te slap) wat het beter doorkambaar maakt? Een spulletje wat niet verzwaard of vet maakt!
Je moet gewoon even naar de kapper gaan, daar hebben ze veel goede verzorgende producten, ik weet niet wat je nu gebruikt maar Glisskhur schijnt ook wel heel verzorgend te zijn. En je moet echt een masker/treatment gaan gebruiken. Aan conditioner heb je niet zo heel veel als je haar er wat slechter aan toe is.
Gebruik je cremespoeling of een conditioner? Want een conditioner is dan beter voor je haar. Verder vind ik een serum echt perfect, alle klitten zijn er zo uit. En dit kun je volgens mij ook op droog haar gebruiken.
Ik zweeeer bij Andrelon shampoo en cremespoeling. Ik had ook echt droog en breekbaar haar, en toen ik die shampoo voor droog en beschadigd haar ging gebruiken was het in no time weer okay!!! Je hebt ook van die flacons, met speciale creme voor in het haar, iets van 2,50 per stuk of zo... doe je heel lang mee. Ik kan niet meer zonder hihihihi.
Ikzelf gebruik vaak een haarmasker ... zie onderstaande foto... die is echt supergoed. En op je droge haar kun je een heel klein beetje serum doen. Ik koop dit altijd in een kapperswinkel van het merk "Indola" , dat is eigenlijk een soort olie....mag je ook maar een beetje van gebruiken maar supergoed voor je geblondeerde haar! haarmasker
Dus als ik t zo lees is een serum wel heel goed? Nooit gebruikt tot nu toe. En is een conditioner wat anders dan een cremespoeling? Wist ik ook niet ( sja, blond...) Zal dr eens op letten. Het moet vooral iets zijn wat ik dagelijks kan gebruiken en wat niet per definitie na het wassen alleen kan zoals vlgs mij een haarmasker. Heb er echt geen tijd voor om 5 minuten in te laten trekken ofzo...
ja een serum is vrij vettig maar je moet een beetje maar gebruiken en je haren zien er erg mooi uit! Ik heb zelf ook geblondeerd haar....ik gebruik dus hele goedkope cremespoeling want dat is volgens mij allemaal hetzelfde maar wel gebruik ik Elvive shampoo want die ruikt zo lekker hahaha...en daar heb je een anti-statisch versie van ... die is ook fijn. Je moet gewoon ja haren iets beter verzorgen als ze geblondeerd zijn anders blijven ze zo.....
Van Gliss kur heb je echt een heel goed spulletje, Hot Therapy. Dit zijn 3 tubes in een doosje. Eens in de zoveel tijd zo'n tube is echt een opknapper voor je haar. Je moet zo'n tube ongeopend een minuut in warm water doen, en het daarna in je haar masseren. Daarna ziet je haar er echt stralend uit en voelt het heerlijk zacht.
Ik gebruik gliss kur spray tegen de klitten. Oil nutritive ofzo.. Maakt het haar niet zwaar, maar de klitten heb ik amper last van als ik het doorkam. Ik zou het ook niet tevaak wassen. Als ik elke dag was, krijg ik een doffe haarbol, maar zo elke 3 dagen is beter. Shampoo droogt je haar ook wat uit. En misschien zo'n serum. Nooit gebruikt, maar mijn kapster heeft het ook weleens aangeraden..
Ben even bij de drogist geweest en heb de spuitspray van Gliss kur van total repair die je op droog haar kan sprayen tegen droog en beschadigd haar voor een betere doorkambaarheid staat erop de verpakking en ook een tube van hetzelfde, maar die kan ook op pas gewassen haar. Ik was het om de dag dus de ene dag die creme erin en de andere dag die spray. Hopen dat het wat verbeterd!
Ik heb dun en klitterig haar. De enige cremespeoling die altijd goed werkte was Anti-klit van Palmolive .(met amandelmelk) Maar de formule is veranderd?? Nu gebruik ik die van C-1000 eigen merk.En dan de grote fles, niet die kleinere.Heb alle merken al bijna gehad Maar deze blijft favo. Wordt het lekker zacht en soepel van.En kan er goed doorkammen.
Gewoon op droog haar? Of nat haar en uitspoelen? Ik hoor meer goeie verhalen, misschien toch eens halen!
Op nat haar! Ik was mijn haar eerst en in de tussentijd leg ik die tube in de wasbak, gevuld met warm water. Dan draai je het dopje van de tube eraf en knijp je de inhoud in je hand. De creme is dan een beetje warm. Dit verdeel je goed over je haar en masseer je in. Na een minuut goed uitspoelen.
Als je het maar eens in de zoveel tijd als oppeppertje moet gebruiken is het wel wat voor mij! Thanx voor de tip!