wat zouden jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door talia, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik werk nu halftijds en dan wel elke dag enkel voormiddag maar nu heb ik de keuze gekregen om het zo te houden ofwel mag ik overschakelen naar 2 volledagen en 1 halve dag maar kan echt niet kiezen weet niet goed wat ik moet doen.

    lijkt me lang 1 kant leuk omdat je dan een lekker lang weekend hebt en zo thuis ook wat kan doen in de voormiddag maar langs de andere kant moet ik Elyesa dan 2 volle dagen missen dat is het enige waar ik het echt moeilijk mee heb.
     
  2. Niet meer actief

    Misschien kun je afspreken dat je eerst probeerd om 2 volle dagen en 1 halve te werken, om te kijken hoe dat gaat.
    Als dat niks is kun je dan onder afspraak zo weer overschakelen naar 5 halve dagen.
     
  3. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    en je oppas hoe zit die met tijd en bezetting? :rolleyes:
     
  4. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    mijn schoonmoeder let op elyesa en vaar haar is het eender hoe ik het doe dus dat is geen probleem.
    maar het is inderdaad een goed idee om gewoon eens te waarscheinlijk zal mijn verantwoordelijke daar geen probleem mee hebben.
     
  5. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik zou 2 hele en 1 halve doen. ik werk zelf 5 midagen per week en vind het 3 keer niks, er om heen kun je net niks doen en ik heb nooit 2 dagen na elkaar vrij. met 2,5 dag in een keer heb je heel vele echt compleet vrije dagen, maar ja, da's mijn mening ;)
     
  6. Zena

    Zena Fanatiek lid

    9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik zou ook voor 2,5 dag gaan, vanwege wat Claartje zegt.
     
  7. babsie

    babsie Fanatiek lid

    10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ben net weer begonnen en werk nu 2,5 dag maar die halve dag vind ik tien x niks daarom ga ik 3 volle dagen werken. Ik zou dus nooit meer kiezen om halve dagen te werken.
     
  8. talia

    talia Fanatiek lid

    27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ik werl al 2.5 halve dagen en vindt het wel goed zo maar nu ik de keuze heb gekregen ben ik toch wat gaan twijfelen maar het is dat ik die volle dagen Elyesa amper zou zien wat me tegen zit.
     
  9. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik zou ook liever 2,5 dagen werken ipv 5 keer een halve (hoewel ik daar alleen van kan dromen)... lijkt me leuk om 4,5 dagen vrij te hebben per week. Denk trouwens dat dat met de kindjes ook wel mee valt, is 4 uur per dag meer werken maar wel 2 dagen dat je volledig thuis bent he en je bent op andere dagen toch ook de tijd op en af naar je werk kwijt (dat spaar je nu dan uit ;))
     

Deel Deze Pagina