Wat een knapperd Nou ik ben het niet eens met sommige reacties hoor, hij kan nog wel 6 a 7 jaar ouder worden, mijn vorige hond werd ook 18. dus als je geen hondenmens bent zou ik daar niet voor kiezen. Het hondje zit vast ook liever ergens waar hij wel gewenst is.
welke regio woon je thirza? wat triest dat je schoonmoeder zo ziek is, het zal haar wel zwaar vallen afstand te moeten doen.
Ik woon in Friesland. Mijn schoonmoeder vindt het gelukkig niet zo erg. Het was haar al ruim een jaar wat teveel allemaal. Ze wil alleen dat hij een goed huisje krijgt waar hij ook de aandacht krijgt die hij verdient.
Ik ben het ook niet met sommige reactie's eens hier. Als ik geen honden liefhebber zou zij dan zou ik er ook niet voor kiezen om hem te houden. Ik vindt het een verstandige beslissing, ze worden er allebei niet gelukkiger van als ze hem zou houden. Ik vindt het goed dat ze een ander baasje voor hem zoeken, dat hij zijn laatste jaartjes nog plezier kan hebben. Wij hebben zelf ook een hond en 1tje vinden we echt wel genoeg. Ik vindt het wel een prachtig beestje moet ik zeggen. Wat scheetje. Heel erg veel sucses met het zoeken van een lief baasje.
dat is veel tever voor ons helaas, jammer ik zoek een wat ouder hondje voor mijn oudste dochter. ze gaat ermee trainen op de opldeiding volgend jaar en we zoeken een hondje wat een tweede kans verdiend. het is nu 2 jaar geleden dat onze hond overleden is.
Zo'n klein hondje kan inderdaad nog aardig oud worden. Kan het me wel voorstellen hoor, jij hebt bewust niet voor een hond gekozen, omdat je geen hondenmens bent, dus snap wel dat je er dan niet nog jaren mee opgescheept wilt zitten. Hij ziet er wel leuk uit, ik hoop dat je een geschikt baasje vindt!
wat een leuk hondje! is hij ook gecastreerd? heeft hij alle inentingen gehad? in mijn familie is iemand op zoek naar een 2e honje, dus zou graag wat meer info willen hebben dan kan ik dit aan haar voorleggen. groetjes demy25
asbakken rasjes worden zo gauw 15 jaar ofzo.. raar naar waar, genetisch hangen ze beter in elkaar dan ras hondjes de asbakken ras van mijn ouders is met een schone leeftijd van 24 met 2 definitieve spuiten ingeslapen.. het hartje was sterker dan gedacht, alleen liet de ouderdom zich heel snel zien.. Het is jammer dat onze amerikaanse bulldog, het niet zo meer heeft op reutjes. anders had ik hem wel willen hebben. een kleiner hondje voor domi, want Athena is nog groter dan domi .. nog even over je reactie van het asiel. Ik ben gods gelukkig dat het asiel heeft gezegd dat ze geen dieren aannemen ( jaja, geen honden mensen ) Honden kunnen verkeerd geprikkeld worden in het asiel, misschien is dit juist ter nadele van hem geweest.. dus hou hem gewoon bij jullie.. maak eventueel een filmpje dat mensen zien hoe enthousiast hij is, en hoe graag hij dingen wilt doen. krijg je reactie's kan je een link sturen van het filmpje. Commando's zijn altijd aan te leren, welke leeftijd dan ook.. zo lang je geduld, begrip en heeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuul veul koekjes hebt Good luck! ik zal nog even rond kijken en vragen hier.. al gedacht aan facebook, hyves, twitter en etc? Misschien blijft ie dan in je vriendenkring of dergelijke.. dan kun je, je schoonmoeder ook af en toe vertellen, dat het goed met hem gaat
Wat een schatje! En 11 jaar is inderdaad voor zo,n hondje nog niet mega oud. Ze kunnen zo 15-16 jaar worden. Ik hoop dat je een liefdevol tehuis voor hem vind en hier misschien een serieuze liefhebber voor hem te vinden is.
Als je echt interesse in t beestje hebt, maakt het niet uit waar je vandaan moet komen lijkt me. Succes voor het vinden van een nieuw baasje, gaat vast goedkomen. Tis een leuk beestje!
Wat een schatje ! We hebben al een hondje hier rondlopen. Anders had ik hem graag willen overnemen van je. Hopelijk vinden jullie een fijn adres voor hem.
Hopelijk vind dit schatje snel een liefdevol blijvend huisje. En jullie heel veel succes met de zoektocht naar de "juiste" mensen voor dit hondje