Nieuw huisje voor hond gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door Thirza02, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Arm beestje. Laat diegenen die nu weer enthousiast reageren alsjeblieft 300% zeker zijn dat ze het hondje écht willen en ook een goed huis kunnen bieden! ;):(

2. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Voor ons een hele grote domper... Ben er gewoon een beetje emotioneel van!
    Maar we laten de moed niet zakken!
    Voor de écht geïnteresseerden mag je me pb-en. En ander tips om hem een goed huisje te kunnen bieden zijn ook welkom!

3. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    balen zeg!
    wat is eigenlijk de reden van afhaken?

4. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    bij nader inzien vonden ze een hondje van 11 jaar toch te oud.

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

vind ik wel raar en erg sneu voor het hondje aangezien ze zelf zei dat ze niet over 1 nacht ijs gegaan zijn :cool:

ik hoop dat je een goed plekje voor hem vind, ik heb er al 2 waarvan er eentje niet zo lief is tegen andere dus ik kan je helaas niet helpen :( heel veel succes!!

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Zo oud is 11 nog niet...ik hoop echt dat je iemand vind!

7. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    He wat vind ik dit verdrietig om te lezen! Dit is valse hoop geven, eerst zeggen wel doen en achteraf niet. De leeftijd was van te voren bekend.

Ik hoop echt dat er iemand komt die 100% voor dit diertje gaat. Ik heb al een hond en kan geen 2e hondje erbij hebben helaas.

De leeftijd zegt echt niets! Mijn ouders hebben een kleine hond van nu 12 jaar en die is nog fitter als die van mij van 5 (zelfde ras) die al van alles heeft gehad en nog steeds heeft!

@Ts: heel veel succes met een huisje zoeken voor Juan. Komt vast wel goed!

8. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    wat een rotsmoes.
    het is dat hij hier waarschijnlijk niet met de katten zou klikken, anders had die best hier mogen komen.

9. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Wij hebben zelf een kat en dat kan prima... Van zijn kant uit wel iig :). Ik weet niet hoe je katten erover denken :D...

10. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik ga even met manlief overleggen als hij thuis is. Want we hebben inmiddels ook een ander hondje op het oog in het asiel hier in de buurt.
    Is het mogelijk dat we eventueel eerst kennis komen maken met onze hond erbij? Dat moet natuurlijk wel klikken.

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hè bah.. zat met een big smile te lezen tot aan pagina 5 en nu kippenvel. Wat triest èn jammer zeg voor het hondje.
    Ik heb er helaas al 2 en een 3e erbij trek ik niet. Maar tis een leuk/lief hondje om te zien.. Hopelijk vindt ie heel snel een goed en fijn thuis! Hondje heeft hier toch niet om gevraagd zeg!?

Zucht..

Succes TS!

12. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Natuurlijk kan dat!! Is ook niet meer dan logisch, je neemt geen hondje van een foto :). Pb me maar even...

13. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel

Katten kunnen makkelijk aan een hond wennen, zolang je maar niks forceert, mijn katten hebben 5 jaar lang zonder een hond in huis geleefd en toen ik ze uit het asiel haalde kwamen ze voo het eerst in aanaking met een hond.

En kijk hoe Gabbana nu tussen de twee honden ligt :D
    Bekijk bijlage 157688

14. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    wat een leuke foto!
    maar ALS we het hondje zouden nemen, dan kan die toch echt pas komen als onze 2 logeerkatten weg zijn.
    1 logeerkat loopt hier rond alsof hij nooit ergens anders is geweest,
    en de ander is helaas nog altijd heel erg bang, en zit altijd op de kast of onder de bank. die is al bang van onze eigen 2 katten, dus die wil ik het niet aandoen dat er ook nog een hondje bij komt.
    en het duurt nog zeker een aantal maanden voordat de logeerkatten weer weggaan, en ik hoop dat iemand anders voor die tijd al het hondje heeft opgehaald!

15. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    oooooooh waarom zie ik dit topic nu pas:(......
    Als mijn vriend het oke vindt is hij hier meer dan welkom,we hebben al 2 honden,een engelsche bull van 2,5 jaar,en een westie van 11,5 jaar.
    De westie is voor haar leeftijd ook nog heel speels en wild,en de bull die is echt sloom en vindt het allemaal wel goed....hij snapt ook niet waarom die westie als een malloot achter een bal aan gaat....al die moeite voor die bal:D...

We hebben een zoontje van bijna 1 jaar,en een ruime woning en tuin.
    En ja,dit hondje kan ziek worden,maar dat kan ik ook,en je weet als je een hond aanschaft,of ie nu oud of jong is,er kan altijd wat mee zijn......ze kosten nu eenmaal geld,maar oh wat krijg je er veel voor terug zeg.....

16. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Wat leuk zoveel reacties!
    Echt geïnteresseerden kunnen me pb-en om een afspraak te maken om eens te komen kijken of het klikt enzo...

17. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hopelijk heb je snel een echte geinteresseerde gevonden die het hondje een fijn huis wil en kan geven. Veel succes, want het lijkt me ook wel vervelend om een hond te hebben als je er eigenlijk geen wilt hoewel het heel begrijpelijk en lief is dat jullie hem zolang opvangen.

18. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Jammer dat Dreamz afgehaakt heeft , maar beter nu dan dat het hondje al daar zat en weer herplaatst moest worden , toch?

heel veel succes met t kleintje , hij ziet er onwijs schattig uit.

19. Wat jammer dat er 1 is afgehaakt, maar ik zie nu echt dat er veel geinteresseerden zijn. Het is dat mijn man geen hond wil.. Nu niet, nooit niet ;) Anders was ik meteen verkocht :D Super leuk beestje :D

20. Vlijtigliesje

Vlijtigliesje Actief lid

12 sep 2009
    236
    2
    0
    NULL
    NULL
    wat een rare reactie? :(

Deel Deze Pagina