Pffff toch niet. Die mensen waren helemaal enthousiast, ik Thirza gemailt bellen ze net dat ze het toch niet doen. Fijn hoor mensen die niet nadenken. Sorry meid als ik je voor niets heb blij gemaakt wou alleen met je meedenken
Heb je al een plekje Thirza? Of kan ik het nog met mijn man overleggen? Ik durf niets toe te zeggen hoor, maar wil graag eerst weten of je niet al iets anders hebt gevonden voordat ik ga overleggen...
Mocht er nog geen nieuw baasje zijn. Er zijn ook verschillende bemiddel-herplaats sites. Het hondje blijft dan wel zolang bij jullie (of een opvang gezin) en van daaruit wordt er dan een nieuw baasje gezocht! (Stichting Landelijke Herplaatsing Huisdieren (SLHH), herplaatsing huisdieren / Home / Huisdieren op BEESIEZ (de diervriendelijke marktplaats) - herplaatsing van huisdieren)
Dankjewel, ik vond dat ook een beetje een rare reactie. Wij hebben te enthousiast gereageerd. Ik kan er toch ook niets aan doen dat we twijfels kregen? Alsof dat nooit bij iemand anders gebeurt... Ik vind het ook vervelend dat dat gebeurde, maar ik ga niet iets doen als ik er over ga twijfelen. Het is nogal een aanschaf als je een hondje neemt, het is geen goudvis of hamster ofzo...
eerst zeg je dat jullie er goed over nagedacht hebben en niet over 1 nacht ijs zijn gegaan. en dan zeg je het af, omdat het hondje 11 jaar is, terwijl dat al meteen gemeld was! dus ik vind het wel een domme smoes!
ik ga met je meedenken! Hier gaat um niet worden ( zou alle dieren wel op willen vangen haha) want we hebben 4 katten en de 'lelijké pup van dit forum' al in huis
Wat een felle reacties op Dreamz zeg. Ze heeft toch geen contract getekend?! Twijfels/ bedenkingen kan toch altijd?! (Ja óók als je eerst heel enthousiast was, das menselijk toch?!) Wees blij dat ze er nu achterkomt, ipv als ie er al is en dan mss wel weer weg moet.
Dankjewel, ik heb idd geen contract getekend. Ik heb het gewoon goed doordacht en ben tot de conclusie gekomen dat het m niet gaat worden voor mij. Ik zie ook zat mensen die gewoon maar een hond nemen en dan concluderen dat het toch niet gaat, die doen hem dan weg. Ik heb liever dat het beestje dan een fijn thuis krijgt, waar hij zn oude dag kan slijten. Ik vind heel veel reacties op mij nogal kort door de bocht, niemand van jullie kent mijn persoonlijke situatie, dus wie zijn jullie om over mij te oordelen? Ik vraag me of deze personen hetzelfde zouden reageren als ze tegenover me zouden staan, ik denk het niet!
Niks van aantrekken meid! Beter dat je er nu achter komt dan later. Ik heb ook wel eens ergens te enthousiast op gereageerd, waarna je pas later ineens inziet dat het toch niet kan of beter is om het niet te doen Lief genoeg dat je het zo serieus in overweging hebt genomen. Inschattingsfoutje kan iedereen maken. @ Ts: Ik weet dat veel oudere mensen de briefjes op het prikbord in de supermarkt nakijken als ze een lief klein hondje zoeken. En ik vind dit nou echt een hondje voor een oudere dame/echtpaar. Dus misschien kun je het daar nog even ophangen?
Dankjewel voor deze reactie meid, ik kan me best wel boos maken over mensen die gelijk een oordeel gaan vellen als je inderdaad zo'n inschattingsfoutje maakt. Ik heb mijn excuses ook aangeboden aan Thirza, ik snap best dat ze teleurgesteld is. Ik wil alleen maar het beste voor het hondje, het is echt een schatje om te zien en ik had hem graag hier gehad, maar gezien de leeftijd is het toch best riskant. Stel dat het beestje veel naar de dierenarts moet, dat kost gewoon een hoop geld en ik heb dan liever dat hij bij iemand is die dat zo kan betalen. Ik kan dat gewoon niet garanderen en ik ben van mening dat je een hondje toch alles moet kunnen bieden. Dit is voor mij ook een les geweest, ik wil heel graag een hondje, maar zorg eerst dat er een flink potje is, mocht er wat met hem aan de hand zijn.
Top dat je er zo over denkt!!!! Je hebt er serieus goed over nagedacht en tot de conclusie gekomen dat het niet kan, volg altijd je gevoel. Kan ik alleen maar respect voor hebben.
Naomi1971, dankjewel voor je reactie. Ik vond dat sommige meiden wat overtrokken reageerden. Gelukkig heeft het hondje nu een nieuw thuis en ik hoop dat hij het daar erg goed naar zijn zin zal gaan hebben!