nieuw huisje voor onze labrador

Discussie in 'De lounge' gestart door Iggylover, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Vraag me af hoe het was geweest als je drie kinderen had gehad en het was te druk??
    Had je er dan ook eentje weg moeten doen? :$

Ik hoop dat je een goed thuis vind voor Joey, maar het zal voor dat arme beest een erg hoge prijs zijn voor de rust van je vriend...:(

2. Yukl

Yukl Niet meer actief

Nee ;) Het was ook behoorlijk kort door de bocht, maar dat zijn de reacties in dit topic ook. Die zijn over het algemeen ook nauwelijks onderbouwd of verre van vriendelijk. Kan me voorstellen dat dat haar man compleet doet steigeren en dat het dus geen zin heeft om dit te laten lezen. :)

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Kom op, je gaat toch geen kinderen met honden vergelijken?!

4. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Ik denk dat ze niet echt zit te wachten op sommige reacties.

Het is een klote situatie voor haar en er soms beetje aanvallende gereageerd wordt is misschien niet zo fijn op dit moment lijkt mij.

Het lijkt me echt een rot beslissing en heel erg moeilijk om te maken...pfff ik moet er niet aan denken om mijn hondje weg te moeten doen, en zeker niet om de reden waarom ze hem weg moet doen :x

Kan je hem niet aanbieden bij het asiel als je er op den duur echt hoog mee zit? die zoeken ook altijd goeie baasjes voor de dieren.

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Dat deed ze ook bij mij,toen ik mijn hondjes weg moest doen!

Totaal geen inlevingsvermogen!En natuurlijk al IN EN IN TRIEST als je dat met elkaar moet vergelijken!;)

En die zieke gedachtes komen bij haar op,dus dat zegt meer over haar als over Iggylover!:D

6. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    En om zelf even te reageren,ik vind het heel erg rot voor je,ik weet hoe het is!
    Ik hoop dat jullie snel een lieve en betrouwbare baas vinden voor jullie labrador!

7. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Misschien is dat ook wat vergezocht ja...maar het gaat mij gewoon om het feit dat hij een relatie met TS begon terwijl ze de honden al had.
    Dan accepteer je toch het totale pakketje?
    Dan kun je toch niet later gaan zeggen dat er maar eentje weg moet?
    En ja, voor mij is mijn hondje ook een soort van kindje voor me ja...dat gevoel zit heel diep.
    En dat lees ik bij TS ook...
    Daarom vind ik het zo in en intriest...

Maar goed, hier heeft ze natuurlijk niks aan...daar hebben jullie gelijk in.
    Ik kan alleen maar hopen dat ze een goed thuis vind voor de hond...

8. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Nee, maar dan zou je ook een oplossing zoeken ZONDER dat je 1 van je kids wegdoet, dus waarom niet een oplossing zoeken in deze situatie?

9. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik wilde eerst niet reageren maar doe het toch maar eventjes:D
    Soms moet je gewoon in een relatie keuzes maken ook de moeilijke zoals dit geval.
    Ik heb het zelf gezien met onze nieuwe hond deze is 9 jaar bij dezelfde mensen geweest.
    En dat 9 jaar lang de hond heeft ook een mooie diererarts geschiedenis netjes elk jaar de prikken ed.
    Maar nu wilde het dat haar mande hond liever weg deed ivm de kinderen,hij is turks en vind het onhygienisch vanwege de haren en de kinderen die dan op de vloer spelen.
    Ik kan zeggen dat moet geen makkelijke keuze zijn geweest de vrouw heeft de hond vanaf 4 weken oud gehad.
    Ik kon daar zien dat ze er zoveel moeite mee had maar ze moest gewoon een keuze maken en ook dat hoord erbij in een relatie.
    Ik ben heel blij met het hondje de kids zijn gek op dr en ze hoord echt bij ons gezin.
    Ook is er wekelijks contact over de hond gewoon erg fijn allemaal.
    Ik kan dus heel goed begrijpen dat dit voor de TS echt niet makkelijk is.
    Ik snap dan ook echt niet waarom ze zoveel nare reacties over zich heen krijgt hoor.
    Ik hoop dat ze gauw een ander huisje voor de hond kunnen vinden!

10. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    @draak, nu maak je toch weer dezelfde vergelijking??

Ik heb altijd geroepen mijn honden zijn mijn kindjes, tot ik echt moeder werd en onze lieve dochter in ons leven kwam. Geloof me ik ben ook echt dol op mijn honden en hou van ze. Ik zal voor de rest van hun leven goed voor ze zorgen, ze hebben een warme mand, krijgen eten, drinken en beweging. Maar dat is helemaal niets vergeleken met hoeveel ik van mijn dochter hou en van mijn man hou.

11. Nou ik vind het wel mee vallen hoor de nare reacties die TS zelf krijgt.. De negatieve dingen die worden gezegd, gaan meer over haar man, en ja dat vind ik wel logisch!
    Want hier word niet gekozen door TS of er normaal over gesproken.
    TS word voor het blok gezet en een soort van gedwongen.
    Als je vriend zegt, of die hond eruit of jij.
    Nou dan heb je veel te kiezen zeg, sjonge jonge ;)

Nogmaals, ik vind het voor TS echt heeel sneu hoor dat zij dit moet doen. Niks negatiefs op haar!

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou hier ben ik dan weer...

ervaar het niet als nare reacties hoor, maar dit zal wel er door komen doordat ik zelf ook zo dacht voordat ik een kindje had waren mijn honden ook echt mijn kinderen en nog zijn ze me echt alles... alleen nu in deze keuze ben ik eerst instantie opstandig geweest van ga maar... maarre de realiteit is ook dat ik levi dit niet zomaar kan aan doen en aangezien we verder zo'n goede relatie hebben heb ik zoiets van dit kan ik ook niet op geven...

iedereen mag zijn mening hebben hoor en zolang er niet gescholden word vind ik het prima... omdat ik me zo goed in die mensen kan verplaatsen...

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik zat er nog eens over na te denken, en ik wilde dit eigenlijk net gaan typen ja...
    Ik doelde ook op haar man....ik vind dat TS voor een onmogelijke keus wordt gesteld.
    Maar ja, zoals eerder al door iemand aangegeven,...daar heeft ze niks aan wat wij ervan vinden..

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    respect voor jou iggylover!
    Er zijn er niet veel die andermans mening respecteren en de reacties die gegeven worden.
    Vind dat je er heel goed/sportief mee omgaat!

15. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Vanuit hier ook respect voor jou iggylover, zeker wel, en ik weet zeker dat zo'n mooie hond gecombineerd met jouw inspanningen een super huis zal krijgen.

Het is gewoon irritant dat jij als vrouw zegt ik wil het beste voor mijn kind, dus je geeft toe, je wilt je gezin bij elkaar houden en je geeft aardig wat op.
    En als je er dan over wilt praten is het verpest nou niet nog een dag door er over te willen praten.
    Het draait om hem terwijl deze hele beslissing al voor hem is, het minste wat hij dan toch kan doen is met je zitten en het gevoel geven dat hij er voor je zal zijn.
    Soms krijg ik het idee dat mannen altijd een beetje wattig zullen blijven :)

16. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

mag ik vragen waar je woont?

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nieuwegein provincie utrecht

18. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Tuurlijk zit er een verschil in, maar dat verschil is bij mij heel klein hoor dus ja!

19. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

is de hond echt zindelijk?
    Kan hij echt goed om gaan met kleine kinderen,
    Ik heb al eerder van een gezin een hond overgenomen.

en wat bleek

niet zindelijk en hapte naar mijn kids

20. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hij is met 8 maanden bij mij terecht gekomen en was niet zindelijk ben der hele tijd mee bezig geweest, wekkers in de nacht gezet en nu is hij echt heel goed zindelijk daar durf ik mijn handen voor in het vuur te zetten
    wij hebben zelfs een tijd dezelfde diensten gehad toen zaten de 2 labradors 8-9 uur alleen en geen plasje in huis... de andere hond ging dagelijks naar de hondencreche
    ook ik heb een kleine jongen van 14 maanden en hij heeft nog nooit gegromd of gebeten (geen van 3 trouwens) ze zijn super lief en super voorzichtig met hem
    ze mogen niet aan de speeltjes komen, het enige wat kleine man nu door heeft dat als je je brood niet meer lust dat 3 van die stofzuigers wel erg makkelijk is...

Deel Deze Pagina