voor mijn man kende nam ik alles in huis alle dieren, van een vogeltje die aan kwam vliegen tot aan 2 konijnen die volgens de fokker de verkeerde kleur had voor shows en ten dode was opgeschreven lucky heb ik gevonden in de trein toen hij 3 maanden oud was tijdens mijn dienst als conducteur lijkt wel of de dieren mij vinden ofzo
hee ramona ik heb het hele verhaal gelezen en dit had ik niet verwacht van roy is het niet een samenloop van alles opleiding,examen en tegelijk werken ik hoop in elk geval dat je een goed huis vindt voor joey maar dat kan je wel aan jouw overlaten een hele dikke knuffel
Nou meiden ik heb wel wat positieve reacties per pb gehad en ik hoop zoooo dat er iemand tussen zit die mijn kanjer een warm mandje kan geven
mijn vriend had 2 honden en ik ook, maar vorig jaar toch 1 van zijn honden weg gedaan, voor mij, ik kon niet met die hond overweg, ze vrat alles op maakte alles stuk, werd er zowat overspannen van, kwam na het werkt thuis eerst kijken wat heeft ze nu weer gedaan. dat is niet fijn om zo thuis te komen' en zijn ander heb ik in de schuur gedaan, new found, ik moest 4 keer per dag stofuigrn wat door ziekte niet lukte, hij deed er niks aan, maar had wel een kind wat op de grond wilde spelen. soms moet je pijnlijke keuzes maken