Hallo meiden, Vandaag ben ik voor het eerst bij de gyneacoloog geweest. Wij zijn sinds september 2005 bezig met het krijgen van een kindje.... In januari 2006 bleek ik zwanger, maar we hadden een echo met tien weken en daaruit bleek dat er wel een vruchtzakje zat, maar het vruchtje zat er niet in? Nu ben ik twee weken later gecurreteerd omdat mijn lichaam de zwangerschap niet uit zichzelf afbrak. Nu zijn we al weer 11 rondes verder en het lukt nog niet om opnieuw zwanger te worden, waarop wij toch maar eens naar de huisarts zijn gegaan en werden doorverwezen. Ik was namelijk erg bang dat mijn baarmoederwand verkleefd zou zijn of zoiets.. We hebben een erg fijn gesprek gehad met de arts en hij heefd met een inwendige echo vastgesteld dat mijn baarmoeder er mooi uitzag vanbinnen. Mijn slijm was ook goed en maandag moet ik bloedprikken. Als ik mijn menstruatie ook heb dan moet ik de vijfde dag daarvan ook weer bloedprikken en aan de hand van mijn bloeduitslag gaan we verder kijken wat er gebeuren gaat. Ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat lopen en zal hier ook iets meer actief om meer info te vergaren denk ik. Aan ieder die bezig is hier wens ik veel succes en hoop dat jullie allen snel zwanger zijn. groetjes pat.
Hoi Pat, Allereerst welkom op de gedeelte van het forum. Het is wel positief dat je baarmoeder er goed uitziet en dat je slijmopbouw prima is. Uit je bloeduitslagen kunnen de artsen veel informatie halen. Ik hoop dat je positief nieuwe blijft houden en wens je alvast heel veel succes met zwanger worden. Groetjes Elvira
Dank je elvira, Ik ben erg benieuwd wat er uit de volgende onderzoeken komen en vind het vooral erg spannend. Maar een beetje gezonde spanning kan geen kwaad toch? liefs pat
Lieve Pat, Wat ontzettend naar dat de de zwangerschap niet goed is gegaan. Ben je eindelijk zwanger....gebeurt dit je! Ik hoop dat alle uitslagen goed blijken en niets jullie geluk in de weg zal staan.....behalve de tijd dan..... Ik duim voor jullie! Elmo
dankjewel Elmo, lief van je Vandaag uitslag eerste bloedonderzoek binnen en die was goed, alleen weet ik niet eens wat er precies nagekeken is. Morgen opnieuw bloedprikken, en dan moeten we 8 februari terugkomen voor de uitslag daarvan en een echo om te kijken of het eitje zich goed ontwikkeld. Ga ik direct even navragen waar ze precies op geprikt hebben.... liefs pat
Het begin is gemaakt. Ik hoop dat alles in orde blijkt en jullie snel weer zwanger zijn! Heeeel veel suc6 met alles.
Hoi hoi, Fijn dat de uitslagen goed waren. Het is morgen alweer februari dus die afspraak duurt gelukkig ook niet al te lang meer. Heel veel succes en dat er maar snel iets moois uit mag komen ! Knuffel, Bibu !
Wat super zeg....als e uitslagen allemaal maar goed blijven he! Ik denk dat ze je hormoonwaarde hebben bekeken...zo zien ze of je lichaam doet wat het hoort te doen. Zijn de zwemmertjes ook al eens onder de loep genomen? Heel veel sterkte met het vervolg meid! Elmo
allereerst meiden bedankt voor jullie reacties, het is idd morgen al februari, eerste maand van het jaar alweer voorbij....... gelukkig gaat het nu al aardig snel, de zwemmers en eileiders zijn besproken en worden (als het goed is) het volgende agendapunt. we wachten alles rustig .....af liefs pat
Hier dan een kleine update; de eileiders zijn nagekeken en waren doorgankelijk en morgen krijgen we de uitslag van de zwemmertjes. Met bloedprikken is naar voren gekomen dat mijn melkhormoon 2 van de 3x te hoog was waardoor mijn eisprong later komt. Dit zou volgens de arts door stres kunnen komen, maar omdat mijn cyclus regelmatig is (tussen de28 en 32 dgn) is het niet erg. liefs pat
Ik hoop voor je dat de weg in de MMM niet lang zal zijn voor je en je ventje. Heel veel succes en ik hoop dat je ons snel kan vertellen dat je zwanger ben. Liefs Jolie
bedankt meiden voor jullie lieve berichtjes, spermies waren goed 17,3 miljoen? was goed, alleen de beweeglijkheid was iets minder(maar niet slecht) mijn mannetje moet nu een antibioticakuurtje nemen i.v.m. een beginnende ontsteking( wat ze allemaal niet kunnen vinden in zo'n potje) en dan over vier weken nog een potje inleveren om te kijken of de beweeglijkheid er iets beter van wordt. liefs pat
Gelukkig dat de uitslag goed is, en ik denk dat als je ventje van de onsteking af is wel een betere uitslag krijg van zijn zwemmertjes. Groetjes Jolie
voor de derde keer in een week naar de gyn. geweest om te kijken hoe het met mijn eitje staat deze ronde, en eindelijk kon ie me vertellen dat ie gegroeit was en zaterdag of zondag gaat springen....gelukkig maar, en nu maar klussen.
dank je nancy, hoop voor jou ook dat het snel gaat lukken... maandag bloedprikken en dan nog een dikke week wachten op mijn nod....