sunspray tanning

Discussie in 'De lounge' gestart door Druif78, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Iemand hier ervaring mee? En dan bedoel ik niet het handmatig sprayen met zelfbruiner maar echt in zo'n professionele studio laten doen.
    Hoe gaat het in zn werk? En is het resultaat mooi en natuurlijk? Hoe lang blijft het zitten? En echt geen strepen?
    Zit erover te denken om het te laten doen voor een bruiloft volgende week ( aangezien de weersvoorspellingen nou ook niet echt zonnig zijn en ik me niet bepaald met witte melkflessen wil vertonen :D)

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Een collega van mij heeft het laten doen en het ziet er super uit!
    Ze was alleen de eerste dag wel mega bruin, dus zou het wel een paar dagen van de te voren doen!

3. fruitdruifje2006

fruitdruifje2006 Actief lid

27 sep 2011
    244
    0
    16
    Hier het ook laten doen, maar voor mij niet meer.
    Was na een week al weg.
    De eerste nacht tegen mijn vriend aan gelegen werden we wakker, hij helemaal bruin, je zag precies waar ik gelegen had. En dat was je er niet zomaar af ;)

De eerste dag was het mooi, maar vanaf de 2e dag leek het net alsof ik geelzucht had. Ik kan nog een keer gratis terug, met andere spray, maar weet niet of ik dit nog wel wil.

4. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ben ook benieuwd, hoe lang blijft het zitten, weet iemand dat?

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik heb het zelf nooit gehad maar wel een aantal keer gezien bij wat bekenden... Ik vond het er verschrikkelijk uit zien! Rare kleurtjes, en de randjes bij bijvoorbeeld je haargrens en het gebied achter de oren ziet er echt lelijk uit in de meeste gevallen!
    Wat mij betreft kun je beter een paar keer een zonnenbank pakken en/of wat goede zelfbruiner...

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik werd er oranje van.

Ik doe het dus nooit meer!

7. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    haha, o jee, verschillende meningen! Volgens een website waar ze het doen blijft het ene week zitten, ideaal voor de vakantie, kan ik tenminste me in bikini vertonen want ben van mezelf echt heel wit!
    Je kan bij diegene die ik had gezien wel kiezen op kleur, zodat het er wel natuurlijk uitziet. Dus niet mega bruin als je vanzelf heel blank bent.
    Zonnebank gaat niet meer lukken, de bruiloft is al over een week en de vorige keer dat ik ging zag je echt pas na een keer of 10 echt resultaat.

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik kan eerder een goede zelfbruiner aanraden 'Sunlabs'.
    Het is hier niet tekoop in NL dus je moet het bestellen.
    Ik kan al 2 jaar niet zonder, er is gewoon geen betere...
    Wel moet je er een beetje ervaring mee hebben altijd, het is niet iets wat ik voor de eerste keer zou doen een dag voor mijn bruiloft dus.
    Mensen zien trouwens echt geen verschil bij mij of het nep of echt is.
    Dit is een van de weinige die niet oranje uitslaat. :)

9. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam

Hoe vaak moet je dat gebruiken en hoe lang houd je je kleurtje dan? :) en waar kan je het bestellen :p

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Mijn szusje heeft een eigen schoonheidssalon en ik heb het al een paar keer laten doen.
    Er is absoluut verschil in kwaliteit, zij gebruikt alleen de duurste, dus daar heb ik alleen ervaring mee.

Het blijft idd (ruim) een week zitten, maar voor een vakantie vind ik het super en heel erg natuurlijk uitzien. Ik kom wel altijd minder bruin terug dan dat ik heen ging ;)

Je mag die avond niet douchen en je gezicht ook niet wassen. Draag (donkere) loszittende kleding, anders kun je witte strepen krijgen.

11. Het ligt er heel erg aan bij welke salon je het laat doen, en welke producten ze gebruiken. Ik heb het voor mijn bruiloft laten doen, en het bleef 3 weken zitten. Was echt bruin, dus geen oranje, en geen rare randjes bij mijn haargrens (nu scheelt het misschien ook dat ik donkerder haar heb?). Strepen kwamen na een paar weken, dan gaat er steeds meer vanaf, kan je de beter weer laten bijwerken of gewoon eraf scrubben.

Als ze het net hebben gesprayd voel je je echt ranzig, plakt gigantisch maar na een uurtje ofzo wordt dat minder. Het kan wel een beetje afgeven die eerste dag als het nog goed moet intrekken maar daarna niet meer (bij de goede producten).

Mijn tip? Zoek een salon waar ze er goed in zijn, dan krijg je er echt geen spijt van. Ik ben blij dat ik het voor de bruiloft heb gedaan, zag er mooi uit.

12. Ilona1986

Ilona1986 Bekend lid

23 jun 2012
    520
    0
    0
    Tilburg
    Toevallig vandaag spray-tanning laten doen.
    Tot nog toe ben ik echt zeer tevreden.
    Ben enorm benieuwd of het er ook nog mooi uit ziet na het douchen.

Ik heb geen vlekken of strepen, en het ziet er erg natuurlijk uit.

Ik zal over een paar dagen even laten weten hoe ik er dan uit zie ha ha ha :D

13. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    mmm, wordt toch wel weer enthousiast! Vind het wel een beetje eng of het er oranje uit komt te zien. Want hoe weet je nou of je een goede salon met goede producten treft? Als je het vraagt aan hun zal je altijd horen dat het goed is ;) En mensen die er zijn geweest ken ik dus niet.
    En nog een vraag voor de mensen die het hebben gedaan: Moet je bloot of in badkleding of ondergoed. En bij het laatste: gaat het spul nog wel uit je kleding dan?
    En krijg je er geen oranje nagels of haren van? hahahaha!

14. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Haha, ik heb het vandaag toch maar laten doen! En ik ben blij dat ik het gedaan heb! Meteen erna zag het er heel natuurlijk uit en toch een duidelijk verschil van voor en na ( onderbroek aan gehouden en duidelijke afdruk!)Heb ene heel lichte huid van mezelf dus hoefde ook niet meteen poepie bruin om het getint eruit te laten zien.
    Nu, een aantal uren later, wordt de kleur intenser en moet ik zeggen dat ik het nu wel erg bruin vind hoor! Echt alsof ik 3 volle weken in de Spaanse zon heb liggen bakken! Maar wel mooi natuurlijk, niet oranje, geen vlekken. Ik moet nog douchen ( mag pas na 6-8 uur) dus ben benieuwd wat er dan nog overblijft!!
    Maar ene goede ervaring. het stinkt niet, plakt niet, het enige is dat ik het lastig vind met water. Ben als de dood dat als ik mn handen was oid dat ik dan strepen krijg...

15. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    Oke mooi toch
    Laat even weten hoe t morgen is
    Ik wil het ook gaan doen voor de vakantie

16. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb ook wel een gedacht het te willen doen, maar vind de prijs aan de hoge kant voor een week resultaat. Voor vakantie is het natuurlijk super mooi, al lijkt me dit wel riskant.. Je ziet niet hoe je eigen lichaam aan het verkleuren is, en zodoende verbrand je veel sneller en erger!

17. Je moet je natuurlijk wel gewoon blijven insmeren he. Als je dat op normale wijze doet verbrand je ook niet.

De eerste dagen is het heel bruin inderdaad en ff wennen. Durfde ook mijn handen niet te wassen, dus ging in het begin heel voorzichtig, maar op een gegeven moment merk je dat het toch wel blijft zitten.

18. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Nou, ik zat te rekenen, vergeleken met een zonnebak is het nog niet zo heel duur. Daar waar ik ben gegaan was het 22 euro, ja je hebt ook van 35... maar uitgaande van 22 euro en meteen resultaat... Zonnebankkuur heb ik eens gedaan maar door mn lichte huid duurde het echt wel een keer of 5 voor ik een beeeeetje een kleur kreeg, tel uit: €7,50 euro per keer.... en dan nog wekelijks onderhouden. Plus slecht voor je huid rimpels etc.
    Ik ga dit ook niet wekelijks of tweewekelijks bij houden hoor, das mij idd te duur, maar misschien nog eens voor een feest of aan vakantie zou ik het zeker nog eens doen!!

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik hem het toevallig donderdag laten doen omdat we zaterdag bruiloft hadden. Echt super mooi en geen strepen ofzo, ziet er ook niet nep uit.

Het blijft 8 tot 10 dagen zitten, je moet niet teveel zwemmen of je hard met de handdoek afdrogen, deppen dus.

Ik zou zeggen doen! Ik ben er echt blij mee

20. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Durf ook inderdaad geen snoetenpoetsers aan te pakken of een jas/ lange broek te dragen, haha, bang dat de kleur eraf schuurt! Die angst is na een keer douchen wrs wel weg :D
    Heb jij nog wat gedaan om de kleur langer vast te houden of hoe lang bleef het zitten bij jou?

Deel Deze Pagina