Ja hebben we al gehad (brosse brownie)waren enorm smerig, zoals onze 5 jarige zei die smaakt naar kartonnen doos Wij gooien niet snel iets weg en onze zoon eet bijna alles dus dat zegt vast iets.
Haha, nou het is echt ontzettend leuk! Je kunt er een hoop creatie in kwijt en steeds weer opnieuw dingen verzinnen. Voor kinderen die echt het bouwen van lego leuk vinden is het niks denk. Maar wel als je graag creatief met lego bent.
De vegetarische kipstukjes van Lidl. De meningen zijn verdeeld. Ik viste ze uit mn eten, en dat gebeurt me niet snel - de rest van de familie lustte mijn stukjes er maar wat graag bij! Ik vond de geur al niks toen ik het bakje opende, en na bereiden, de smaak en textuur gaven me de griebels
Jaaa! Ik had laatst de paprika tortilla's. Ik vond die ook erg lekker. Ik had ze ook voor de lunch gekocht
Het lijkt inderdaad op dikke pannenkoeken in stukken, maar het is wel zoeter. Behalve dat het vaak met appelmoes gegeten wordt, is het ook heerlijk met pruimencompôte.
Ik heb dat meer met nieuwe verzorgingsspullen die op de markt zijn gebracht, zoals make-up dat ik dan wil uitproberen of het echt doet wat ze beloven. Merendeel valt eigenlijk altijd tegen. Qua etenswaren, koop ik heel snel nieuwe dingen om uit te proberen.
Heb jij het bij de Jumbo gekocht? Als ik online zoek, vind ik dat de Jumbo het zou moeten verkopen. Vandaag daar geweest, maar ik kon het zo snel niet vinden. Had ook niet zoveel tijd dus niet uitgebreid gezocht hoor en niet de moeite genomen het te vragen. Bij welke producten zou het moeten liggen?
Mmm, daar heb ik wel gekeken. Volgende keer nog maar eens, misschien heb ik toch niet goed genoeg gekeken. Of ze hebben het hier nog niet Hoop het niet, want heb me er nu al helemaal op verheugd.
Ik heb er naar gezocht in het tortilla schap afgelopen weekend maar lees nu op de website dat ze in het koelschap liggen. Komend weekend weer op zoek, ben erg benieuwd.
Is al die nieuwe vega/vegan hype niet wachten op problemen? Niet zozeer het niet eten van dierlijke producten, alswel het ineens communaal eten van kunstmatige sojatroep in het kader van 'gezondheid'?