Hey meiden, Bij deze bied ik wat nieuwe spulletjes aan die ik niet gebruikt heb, maar die erg leuk en handig zijn in en rond de babykamer!! Groetjes Nikske
2 aankleedkussenhoezen, marineblauw met grijs besteld bij www.simply2order.nl Nieuwprijs bedraagt 19,50 .. maar ze mogen voor 7 per stuk (excl. verzendkosten) weg !!!!!
HEMA badset, omslagdoek met 2 washandjes Nieuw in de verpakking.. 3-delig voor 5 (excl. 1,84; 4 postzegels verzendkosten)
2 ISI kruikenzakken Nog nieuw in de verpakking!! Nieuwprijs per stuk is 3,95 Kruikenzakken Isi | Verzorging | Baby-Dump Morgen voor 4 samen (excl. 1,38; 3 postzegels verzendkosten) weg...
Marineblauw met grijze wrapper.. Lekker voor de aankomende wintermaanden!! Zelf nooit gebruikt aangezien het heerlijk weer was toen ons zoontje in Maart werd geboren.. Mag weg voor 5 (excl. verzendkosten)
Hallo Nicky Is Naud nu al zooo groot dat de babyspulletjes weggaan????? Jeetje kan me nog heeeel goed herinneren dat ik het voor je heb gemaakt hahahahaha Groetjes Thea
Hey Thea, Naud is een "wildplasser" haha.. Zodra de luier erafgaat is de hoes nat.. Hij lag dus meer in de wasmand dan dat hij op de commode lag.. Erg jammer want je maakt onwijs mooi spul!!! De sterren en het kussen sieren nog steeds zijn kamertje