Daarom lakte ik dus ook bijna nooit mijn nagels meer. Vond dat zo'n gedoe steeds en ik ben er nogal perfectionistisch in. En ik vind dat je gellak ook makkelijk van je huid kunt verwijderen tijdens het lakken als je per ongeluk je huid raakt.
Dat is ook wel fijn om te weten. Ik ben rechtshandig, dus met links mijn rechterhand lakken is ook wel een ding, dan zit ik toch regelmatig naast de nagel. Ik zag in een filmpje dat je daar van die stokjes voor gebruikt en die zitten, als het goed is, in mijn starterspakket.
Ik heb voor oudste dochter een startersset gekocht van pink gellak voor Sinterklaas. Ik ga zelf naar een salon omdat ik altijd biab heb, maar wie weet stap ik ook wel over!
Gisteren nog een mail verstuird, waar mijn bestelling blijft. Zou gisteravond nog verzonden worden. Maar uiteindelijk is het vanmorgen pas verzonden. Maar goed, het is nu in ieder geval onderweg en zou ik het morgen wel in huis moeten hebben. Ik kwam er gisteren achter dat hier in de buurt een drogisterij pink gellac verkoopt, dus daar ga ik vandaag even kijken. Ben nieuwsgierig hoe groot hun assortiment is. Dan weet ik voor de toekomst dat ik daar ook eventueel wat kan halen en het dezelfde dag nog in huis is.
Ik heb nog steeds niks binnen Hij is of nog niet verwerkt bij postnl of nog niet ingeleverd. Dus ik moet nog steeds geduldig wachten (en daar ben ik niet zo goed in ).
Ja, ze hebben het uiteindelijk donderochtend als verzonden aangemeld. Ik heb ook een tracktrace nr. Maar dan krijg ik de melding dat het pakket of nog niet door postnl ontvangen is, of nog niet verwerkt is. Ik gok maar even dat het het laatste is, omdat postnl het ook wel druk zal hebben. Is dus gewoon een beetje pech (in de first world problems categorie), en ik hoop nu dat het dan morgen binnenkomt.
Liet voor corona altijd mijn nagels doen in salon. Omdat ik de tenen eigenlijk te duur vond, heb ik toen eigen lamp en heel veel kleurtjes aangeschaft. Zij gooide steeds meer de prijs omhoog, dat compenseerde ik dan door in plaats van elke 3 weken nog maar eens per 4 of 5 weken te gaan. Toen alles dicht moest door corona zelf handen gaan doen. Ik gebruikte Rosalind hoofdzakelijk van Ali Express. Was er heel tevreden over. Totdat ik een allergie kreeg.... Nederlands merk geprobeerd maar daar kreeg ik het ook van. Ik kan nu bij groothandel inkopen. Dus wil binnenkort magnetic gaan proberen en anders moet ik het bij nagellak houden. Ik had ook allerlei holografische, 3D, glitterpoeders en wat stempels.
jaa, het ging een stuk beter dan ik had verwacht! 2 puntjes wat ik gemerkt heb.. er staat steeds 60 seconden uitharden onder de lamp maar dit is net te kort.. ik heb dus uiteindelijk 120 seconden per keer gedaan. Verder t sticky laagje van de shine topcoat.. je moet t echt flink boenen met de cleaner erna anders blijft t plakkerig.
Goed om te weten! Ik krijg vandaag eindelijk mijn pakket binnen. Postnl geeft aan vandaag tussen 11 en 13u, dus als ik straks even de rust heb, wil ik het graag uitproberen.
Ik heb gisteravond om half 12 nog een bestelling geplaatst, voelde de tijdsdruk en nu zie ik dat het vandaag nog is maar na een nachtje slapen heb ik nog geen grote spijt, dus dat is goed toch!?
Het is wel wennen. Ik vind de kleurlak wel erg dik, dus lastig een dun laagje aan te brengen. Volgende keer doe ik maar 1 laagje, dat was op zich al dekkend genoeg. Nu vooral op mijn duim dat het wat dikker aan de zijkant is, waar de lak naar toe ‘zakt’ omdat de duim wat schuin onder de lamp ligt. Is waarschijnlijk ook een kwestie van oefenen. Verder voelt het heel gek dat ik nu meteen alles kan doen. Merk dat ik nog heel voorzichtig ben met mijn handen Maar voor een eerste poging ben ik wel tevreden. En nou hoop ik dat het inderdaad lang blijft zitten, want dan ben ik helemaal blij Oh en deze kleur vind ik zelf wel heel mooi (Rosy brown)!