Wij hebben new super mario deluxe en mario odessey, die vinden de kinderen erg leuk. Verder nog mario party, leuk om samen te spelen, maar mijn 4 jarige vind het ook leuk om alleen losse mini games te spelen. Mario kart is ook leuk. En animal crossing vind ik ook leuk, hier geen kind die daar interesse in heeft. Ik denk zelf dat het leuker is om dan zelf hoofdbewoner te zijn en dat de kinderen er dan bij wonen. Kinderen spelen het toch anders en zo kan je wat makkelijker vooruit komen denk ik. Edit: mijn zoon kijkt graag vlogs van mensen die gamen. Dat is ook een heel handige manier om te kijken of een spel je aanspreekt. Wij hebben daardoor wel wat anvullingen op ons verlanglijstje van spellen die er heel leuk uitzien (zoals mario 3d, mario + rabbids, etc.)
Pfoe.. we hebben er echt al zoveel gehad. Even diep nadenken: Grim legends Noir chronicles Queen's quest Secret order. Dit zijn allemaal verhaallijnen met meerdere delen. Nee dat hebben wij ook niet.
Haha oh erg he. Die spellen zijn al niet goedkoop. Vroeger speelde ik Mario op denintendo 64 met zo'n kasteel waar je dan sterren moet verzamelen. En dat spel staat dus ook op dat spel met klassiekers. Ik ben nog net zo fanatiek en weet bijna alle trucjes nog na 20 jaar