Hoi Meiden, Ik heb een nieuw interieur en wilde jullie even mijn nieuwe zeepbakje laten zien Hoe vinden jullie het ? Bekijk bijlage 21232
Jullie denken toch niet echt dat ik dit echt in huis heb hangen he kreeg het emailtje via Hyves binnen dus dacht laat ik hem eens ff plaatsen
Oh, er zijn vast mensen die zoiets daadwerkelijk ophangen.... Hier zou ie linea recta in de afvalbak verdwijnen.
hahaha ik zou er zelf ook niet aan moeten denken om dat in mijn eigen huis te hangen maar moest zo lachen om hoe het eruit zag ..
lol, ben ik dan de enigste gek die hem in mijn keuken zou hangen??? wil al die gezichten wel eens zien als ze mijn "nieuwe" keukentje komen bezichtigen whaha
whaha zou ook echt iets voor ons zijn in huis whaha vind hem echt grappig zie het humor er wel van in haha
Dat moet dan absoluut Ombia Med worden van de Aldi (toch?) Die voldoet precies aan die beschrijving..
Leuk! ik vind hem stoer! Chantal jij bent wel van die leuke humor! Ik zou hem niet ophangen ivm met de kids! anders wel hoor! het is maar een piemel!