NIEUW---->IVM! (Mini-IVF)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door brabbel1988, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hoor het wel vaker dat mensen een foto van een emmy hebben (zie je hoeveel cellig het is). Zo foto die jij hebt is ook wel apart esser.

Ik had bij de iui wel altijd een foto van mijn rijpe eitjes, vond dat wel leuk als het gelukt was.
    Bij het mck maken ze geen echo bij de tp. En heb ook geen foto van de eitjes, gezien dat er wel heel veel waren om op de foto te zetten.

2. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hier zit ik lekker achter mn laptoppie te genieten van de warme zonnestralen die mijn wangen verwarmen.
    Heerlijk relaxdagje, met prachtig weer.
    Wat wilt een mens nog meer op een vrije dag?? ;)
    (Een kindje dat niet spuugt hoor ik je denken....)

Arme Joep.
    Klinkt wel ff heftig zeg!
    Is ook zo zielig voor die kindjes, die weten zelf ook helemaal niet wat ze daar mee aan moeten.
    Beterschap voor de kleine man!

Weet je nog wanneer je bij Joep al kwaaltjes begon te voelen, en wat voor een soort kwaaltjes??

Ook ik ga (binnenkort) weer in de posi-modus, maar dan pas nadat ik een goede uitgangsecho heb gehad bij Dr.B.

Je hebt geen foto uit Tilburg meegekregen van de emmy's zelf?
    Alleen een echte echo?
    Ook leuk toch?
    Net zoals je zelf al aangeef, niemand heeft m al zo vroeg!
    Ik vroeg ook elke keer een printje mee van de follikels, als ik op controle moest komen.
    Had ik al een foto van de helft van mijn kindje, haha!;) :D

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hi meisjes,

Hoe is het hier met jullie??
    Ook aan t genieten van t mooie weer?

Brabbel, carnaval aan t vieren? Of rustig aan? ;)
    Had je al (weer) een afspraak voor op de poli staan?

Hier is Joep al weer aardig opgeknapt. Wat medicijntjes gekregen ter ondersteuning en dat heeft m goed geholpen. :)
    Verder niets nieuws; volledig in de wacht-modus.

liefs!

4. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hey hey!

Nee hier geen carnaval-vierders.
    Man en ik vinden t allebei niet zo boeiend om te vieren.
    We kijken vandaag optocht bij ons thuis, en morgen in de stad.

Vandaag komt kleine meid van beste vriendin een nachtje logeren, voor de eerste keer.
    Spannend!
    Kleine is 16 maanden, dus ben benieuwd.

Nog geen afspraak staan, kan pas bellen als ik ongesteld ben.
    Verwacht t eigenlijk morgen, of dinsdag.

Gelukkig dat Joep goed opgeknapt is, zo zielig voor de kindjes als ze ziek zijn.

Dikke knuffel voor allemaal!

5. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Brabbel hoe is 't meid?
    Al kunnen bellen met de poli?
    Hoe voel je je verder?

@hier, tja...........wat zal ik er van zeggen......? Dinsdagavond een klein spoortje lichtbruin in mn inlegkruisje, en ook 's avonds bij het inbrengen van de utro wat lichtbruin. Gisteravond ook weer. Pffff...........alle radars natuurlijk op hol. Bah............ Wat zijn (vooral) de laatste dagen K*T dagen. Grrrrr......
    Ene moment zeurderig gevoel, dan meer menstruatie gevoel en vervolgens weer helemaal niets.......... Wat moet je daar toch mee?

Merk aan mezelf dat ik doorschiet naar t negatieve; bruinverlies is niet goed, ofwel mn ongi wil eigenlijk al doorzetten maar lukt gewoonweg niet vanwege de utro......... Das mn gevoel voor nu.
    Bleh................ Sorry meiden voor mn nega berichtje hier........
    liefssss

6. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Op hoeveel dagen zit je nu? En wanneer mag je testen?

Bruinverlies kan ook bij zwangerschap. Dus kan nog beide kanten op. Maar snap je negatieve gevoel hoor.
    Helaas zijn het de zwaarste loodjes die je nog moet.
    We blijven hopen.

7. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Mag a.s. maandag testen van het ZH.
    Ik zit nu op 16 dagen na de pregnyl (10.000eh) en 10 dagen na de tp.
    Waarschijnlijk niet helemaal verstandig maar wil denk ik eerder gaan testen. Wil gewoon duidelijkheid hebben, dit is zo verwarrend....

8. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Meiden, vanochtend getest............... :$

9. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Gefeliciteerd. Kon toch inderdaad beide kanten op.
    Geniet ervan.

10. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hoi hoi!!!!
    Hier zijn we weer!

Eerst Esser:
    Een voorzichtige, maar wel dikke proficiat!!!!
    Wat geweldig, ben helemaal blij voor je!
    Wanneer bel je naar de poli voor bloedtest?
    Oh, echt wat enorm geweldig nieuws zeg!!!!!!

Hier:
    Had echt t gevoel dat de laatste dagen mijn buik op klappen stond.
    En echt ongi pijn aan de onderkant van mn buik, en bij mn doosje.
    Maar steeds maar niks.....
    Dus mannetje en ik hadden al samen besloten om zondag nog een keer te testen, en dan maandag te gaan bellen voor een afspraak.
    Maar toen ik een uurtje geleden ging plassen, was t begin van de ongi er al!
    Hahahaha, EINDELIJK!!!!
    Nu ff wachten tot t vandaag echt helder rood is, en dan bel ik vandaag nog naar de poli voor een afspraak voor maandag!

Kan nog niet echt blij zijn, dat we kunnen beginnen.
    Eerst maar eens de uitgangsecho afwachten, en dan kunnen we gaan zenuwen.

Iedereen een dikke knuffel!

11. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Whaaaa esser....superdesuper!!!!!!!
    Wat een geweldig nieuws, gefeliciteerd meis.

Enne nog meer goed nieuws, de laatste keer dat ik het gevraagd had( nov ofzo) hadden ze nog 1 stel nodig die zwanger zouden raken voordat ze verder zouden mogen met het ondezoek dus dat mag nu.....joehoe.

12. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @brabbel: fijn dat je ongi doorgebroken is, maar nu komen de spanningen weer. Hopelijk is je uitgangsecho goed en mag je nu echt beginnen. Duim voor je

13. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Wennes dank je!

Hoe gaat t met jou meid?
    Vertel eens.....

14. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Tja hoe gaat het.... Denk dat de afgelopen 3 jaar eruit aan het komen zijn. Het besef al 3 jaar in de MMM en nog met lege handen. Dus zit ff niet lekker in m'n vel, maar dat komt wel weer goed;)

Verder nog even niks. Begin april weer naar het zh. Van de ene kant fijn want even geen hormonen, spuiten en tabletjes. Even niet steeds weer denken of ik geen medicatie vergeet, maar van de andere kant...we willen zo graag dus nu weer 2 mnd geen kans. Dus weer langer wachten;)

15. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Herkenbaar.....
    Had in december echt een "breekmoment"
    Aan de ene kant fijn even geen polonaise aan je lichaam, maar aan de andere kant: We willen zo graag.
    Ik leg t wel eens uit aan mensen als: De wereld draait door, en wij staan stil.
    Alles zoeft langs je heen en gaat door, en wij staan stil in ons leven.

Kan jij er wel goed met je man over praten?
    Ik merk wel dat mannetje en ik er allebei goed over kunnen praten, en we elkaar ook steeds beter aan voelen tijdens de MMM.

Dikke knuffel voor je!

16. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Ja gelukkig kunnen we er samen goed over praten. We zijn ook zeker heel dicht na elkaar toegegroeid de afgelopen jaren. En hierdoor ook veel sterker geworden. Maar mannetje voelt zich dan zo hulpeloos als ik me zo voel, en vraagt dan wat ie voor me kan doen. Nou meer dan luisteren en een arm om me heen kan hij natuurlijk ook niet doen. Maar alleen dat is al zoooo belangrijk.
    Thnx voor je lieve reacties. Echt fijn dat jij ook zo goed met je man kan praten. Echt heel belangrijk, denk dat je anders echt uit elkaar groeit.

Knuff voor jou

17. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier dus een man die er minder goed over kan praten. En dat geeft inderdaad af en toe explosies in je relatie.
    Tot op heden komt het altijd weer goed gelukkig, maar soms vraag ik me weleens af hoe lang de relatie het nog overleeft.

Aan de andere kant zijn we ook weer dichter naar elkaar toe gegroeid en anders erdoor geworden.
    Is wel een flinke belasting voor je relatie in ieder geval.

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Had vandaag nog gebeld voor een afspraak te maken voor maandag.
    Was ik net 10 minuten te laat met bellen, en kreeg dus niemand te pakken.
    Werd doorverbonden met de verloskamers, en kreeg een gyn aan de lijn.
    Die verzekerde me dat ze me er maandag nog wel tussen kunnen proppen.
    Laten we hopen.

Maandag dus bellen, en meteen die dag uitgangsecho.

19. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @zonnetje1980 sowieso is het idd een flinke belasting voor je relatie. Maar als je hier samen uitkomt weet je ook dat het sterker dan ooit is.
    Maar vervelend dat jouw man er niet zo goed over kan praten, geloof meteen dat dat irritaties kan opleveren.

@brabbel: balen dat je net te laat was met bellen. Maar meestal hebben ze idd wel ruimte over voor een uitgangsecho dus dat gaat helemaal goed komen hoor;)
    Ga echt voor je duimen.

20. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @brabbel: hopelijk kan je maandag inderdaad voor een uitgangsecho. En anders hopelijk dinsdag. Weet niet wanneer je precies moet starten met de medicijnen. Succes in ieder geval

@wennes: man praat er tegenwoordig wel makkelijker over dan in het begin. Maar de mmm doet hij ook deels voor mij. Als ik nu zou zeggen te stoppen zou hij het niet erg vinden zegt hij.

Aan de andere kant is hij o zo voorzichtig met me in de wachtweken. Denk dat een deel van de irritatie ook komt van de spanningen en de tegenslagen.
    De uroloog heeft 2 jaar geleden gezegd dat het zo op te lossen was met medicijnen. Niet dus. Iui moest het wel worden, haverwege was het toch allemaal slechter dan ze hadden verwacht. Ipv 16% per poging hadden wij maar 10%.

Dus de info die we kregen is ook niet altijd heel handig geweest. Je gaat uit van dingen die achteraf niet klopte.
    Maar ik heb wel vertrouwen in de icsi. Moet alleen nog even blijven plakken. Maar heb genoeg cryo's van 1 poging over.

Deel Deze Pagina