Goedemorgen, Wij hebben 12 IUI's gehad en dus nu IVM.Verder zijn we nog niet geweest,dus dit was allemaal erg nieuw voor ons. Wij hebben nu 2,5 jaar een kinderwens en we zitten nu iets meer dan 1,5 jaar in de MMM. Dat vind ik al lang, maar meid al 3 jaar,ik heb respect voor je!!Hoe houd je het vol? Jullie hebben ook 2 grote teleurstellingen gehad,zeg!!Heftig!!We gaan deze keer samen zwanger zijn en ze blijven ook gewoon lekker plakken!!! fijne dag!
Allebei nu 2 emmy s aan boord dames??? FF kleine update: Gisteren niet echt veel nieuws te weten gekomen als ik eerlijk ben. De arts wilde nog wel even een uitgebreidere echo maken, zodat ze er printjes van kon maken, en kon overlegeen met een andere arts. Maar voor zover als ik weet had de gyn de vorige keer hier al naar gekeken. Dus dit vond ik wel een beetje vreemd. We zijn niet veel wijzer geworden eigenlijk. Enkele puntjes: *Mannetje moet 2 keer produceren (huh?!) *3 dagen hormonen spuiten *terugplaatsing is altijd 2 emmys *echos word in ons ziekenhuis gedaan, tp en lab werk moet ik naar ander ziekenhuis *IVM is maar 1 keer.(van 1 punctie kunnen er wel meerdere cyclussen gestart worden) Dus morgen krijg ik te horen of we er echt aan mee kunnen doen. SPANNEND,SPANNEND!!!! Nu nog ff wachten tot mijn cyclus weer terug op gang komt, en dan kunnen we verder gaan plannen. Als mijn cyclus niet zelf start, dan gaan we t op wekken met tabletten. Ik hoop dat we in december kunnen starten, maar dat is nog niet zeker............ Dames dikke knuffels, en broed ze!!!
Ja klopt 2 x productie!! Stel dat follikels groot genoeg zijn kunnen ze meteen bevruchten en anders moet het de volgende dag als eitjes zijn doorgegroeid. Hoop voor je dat je in dec mag beginnen. Wel echt fijn dat je maar 3 dgn hoeft te spuiten zo relaxed. Met icsi was ik gewoon 3, 4 won aan het spuiten.
Ik heb net een telefoontje gekregen van het ziekenhuis, en ik mag met IVM gaan beginnen............ HIEP HOI! Alleen pas in januari, en helaas niet meer in december. Ik moet in december nog een combinatie afspraak maken met de vp, en de arts over t spuiten, echos, en de planning. En dan zullen we in januari kunnen starten. Als mijn cyclus in januari niet uit zichzelf opstart, dan krijg ik Provera voorgeschreven. Maar dit jaar in ieder geval geen behandelingen meer. Echt een tegenvaller zeg! Maar waarom snap ik niet echt goed............. 11e nov. ongi, 4 weken later weer ongi--> is dan dus 9 december. 7 dagen later is dan de punctie--->de 15e. En dan kan er dus eigenlijk nog een tp zijn voor de kerst? Of zie ik t nu zo simpel? Baal er behoorlijk van hoor!!! Andere meiden hoe is t?
Hey meis, fijn dat je ivm mag doen. Maar snap wel dat t echt een domper is dat je moet wachten tot januari. Je wilt gewoon zo snel mogelijk verder. Eigenlijk gewoon k*t. Soms duurt t wat langer voordat ze punctie kunnen doen als follikels niet groeien misschien is dat de reden en dan zijn ze bang dat het niet lukt voor kerst. Zeg maar iets hoor. Hier blaasontsteking, Auw Auw. Nog nooit gehad maar doet echt pijn. Hopelijk geen gevolgen voor cryos
Hey meiden... @Brabbel.fijn dat je IVm mag doen!!Maar balen in januari,joh!! Dus een iets langere pauze dan bedacht...Meid,probeer er een beetje van te genieten...lijkt me lastig, maar je hebt drukke maanden voor de boeg,dus het vliegt voorbij!! @Wennes balen van je blaasonsteking,joh!Wanneer had jij nou de TP gehad?Dus wanneer testen?? Gisteren hier 2 emmy's teruggeplaats. Kwaliteit:goed. Nu hebben ze de overige(goede) 3 niet meer ingevroren...wel erg balen, kwaliteit was ook goed maar ze wilden nog betere,ze vriezen echt alleen toppertjes in...ach ik snap er niet zoveel van. ik hoorde van andere MMM-meisjes dat die tegen hetzelfde probleem aan liepen in dit ziekenhuis,dus we houden het wel in de gaten,want goed is toch goed! Ik baalde gisteren wel enorm,al dat gedoe voor niks(voor mijn gevoel)Maar ja, het is dus afwachten. 2 december testen,negatief stoppen met de utro en de progy en anders doorgaan tot 12 weken zwangerschap...al met al, heb ik er misschien en beetje spijt van dat we IVm hebben gedaan. Bij ons zieknhuis is er nog geen een stel zwanger geworden door IVm en de kwaliteit van ei en dus van embryo is slechter als bij IVF....maar ja het is en blijft en extra kans en we zouden nu maar zwanger zijn....
Hoi hoi In nederland zijn ze blijkbaar heel streng met invriezen. In Belgie en Duitsland moet dat veel makkelijker gaan die vriezen altijd alles in. Maar voor nu super nieuws toch, 2 goede embryo's aan boord En die blijven gewoon nog 9 mnd plakken Ik heb afgelopen zondag tp gehad en mag 28ste thuis testen en 29ste bloedprikken. Maarja moet zeggen nu met blaasontsteking dat de moed me wel in de schoenen zakt eerlijk gezegd, ach we zullen zien
Hoe staat het ervoor dames? Het besef dat ik in 2010 niet zwanger zal worden, word steeds groter. Wat kan een mens zich soms klote voelen. Van mij mag t morgen al 2 januari zijn. Maar hoe staat het ervoor met de pijntjes, kwaaltjes en zeertjes? Dikke knuffel!
Zie nu je onderschrift, wat lief van je. Ook een dikke knuffel terug. Ik hoor idd steeds vaker hier: in 2010 ook niet meer zwanger. Heel gek zelf heb ik dat boek allang gesloten. Ik had dat ook altijd: volgende kerst ben ik mss wel zwanger of als die en die jarig is enz. Nu denk ik niet eens meer zo. Ik ben ook al erg aan het afsluiten. Babyspullen aan het verkopen, niet meer vooruit denken, denk vaak in ons drieen enz. Ik geloof er gewoon niet meer in. Maar ik snap je dus volkomen, dikke knuffel
Oh kaboutertje..... Ga je nog wel verder met behandelen of dat ook niet meer? Lijkt me erg moeilijk om zo te denken, terwijl je ergens in je achterhoofd nog een diepe wens koester.......... Knuffie meid, t is echt moeilijk......
Ja we blijven wel doorgaan, niet geschoten is immers altijd mis. En ik blijf hoop houden, maar mijn gevoel ( en ook verstand) zegt dat de kans wel heel klein is. ( zwanger worden en dan nog zwanger blijven: ik bedoel 1 op de 7 zwangerschappen gaat goed, statistisch gezien he) En het doet heel pijn als je iemand met een dikke buik ziet of met een kinderwagen. Of nog erger kabouterkindje bij een baby. Ik kan het dan wel uit gillen. Maar aan de andere kant moet ik ook reeel blijven: ik heb er al een en daar ben ik heel blij mee. ( heel heel heel erg ) Maar ben het idd wel aan het afsluiten in mijn hoofd. Merk nu ook wel, dat de zh-bezoekjes zo in mijn systeem zaten ( gek he 5 jaar lang lopen naar het zh, uitgezonderd 1/2 jaar dan), nu met de rustmaand, of beter gezegd dalijk als we weer beginnen, ik nu echt denk: he bah dalijk weer dat zh. Terwijl ik dat nooit gedacht heb. Maar goed we gaan door. Kan ik mezelf niets verwijten er niets aan gedaan te hebben.
Hey meiden... @Brabbel...meid ik kan me voorstellen dat dat moeilijk is, we hadden nog zo afgesproken dat 2010 ons jaar zou worden. Ik hoop dat je het een plekje kan geven en kan genieten de komende maanden. Hoewel het natuurlijk wel wat lastiger wordt gemaakt met die %#%*decembermaand. Maar jij gaat straks heerlijk uitgerust beginnen met IVM en je bent dan gelijk zwanger. @Wennes,hoe is het met jou?hoe voel je je? @hier, af en toe heb ik flinke krampen...echt naar vind ik dat. Maar het kan alle kanten op,alleen heb ik het gevoel dat het niet de goede word...maar ja,we wachten af. Maar deze weken,echt killing. Ik voel me gewoon echt niet top en vraag me soms af of dit het allemaal wel waard is. Ach...we hebben eigenlijk ook geen andere keuze!
HIer denk ik dat het niet raak is. Had dag na tp wat buikpijn en afgelopen vrijdag bleek dat ik een blaasontsteking had, zaterdagochtend een grote koortslip en daarbovenop echt flink verkouden. Dus nu aan een AB kuur, dus denk dat mijn lichaam genoeg heeft aan allerlei bacterien buiten te werken en geen tijd heeft om een mooi huisje voor een klein ukkie te bouwen. Heb verder ook nergens last van op buikpijn na, maarja dat kan van de blaasontsteking zijn. Maar heb zelf eigenlijk geen hoop meer. @liefprinsesje: erg he die wachtweken al moet ik zeggen dat hij deze keer voor mijn gevoel best snel voorbij gaat. Maandag is het al bloedprikken voor mij. Sterkte met de komende week.
Hey Wennes, lieve meid..wat balen dat je dat gevoelhebt en dat alles zo naar loopt,blaasontsteking,koortslip,etc...Maar je weet het nooit,hoor!Geef de moed nog niet op!!
Hier niks zoals ik al dacht. Zaterdag thuistest gedaan. Vanmiddag bloed laten prikken dus morgen officieel de uitslag. Maarja is meer voor de formaliteit. Ben er ook rustig onder, misschien omdat ik het al aanvoelde komen. Hoe is het bij jou??? Ook bijna testen. Wat denk je??
Hey... Meid, balen,hoor!Ookal verwachtte je het,het blijft toch elke keer een teleurstelling. Ik mag donderdag testen.Ik weet niet zo goed wat ik moet denken,last van mijn borsten,erg emo,maar ook af en toe ongi-krampen.Ik weet ook niet zo goed wat de invloed van de medicijnen is,wat betreft de (.)(.) en de krampen.want de krampen heb ik zo af en toe vanaf dag 3-4 na TP. Het ene moment ben ik heel verdrietig om dat het niet gelukt is,andere moment ben ik weer vol hoop.....we zien wel. Ik moet zeggen,ik ben wel zat van al de med's en al dat gedoe.... Heb jij bijwerkingen van de utro en de progy? Wat is jullie verdere plan?
Pfff erg hè alles wat je voelt en denkt te voelen.... Ik heb geen bijwerkingen van de medicijnen. Vorige keer waren mijn (.)(.) gevoelig en wat steviger. En toen was t raak. Ook kon ik toen de laatste dgn heel moeilijk naar t toilet. Maarja dat is voor iedereen natuurlijk anders. Blijf duimen voor je. Heb afspraak gemaakt voor over 2 wkn om te bespreken hoe we verder gaan. Nu gestopt met de utrobollen dus over dag of 5 mijn ongi