Heel veel succes lieve Brabbel! Ik hoop op een zeer goed begin van 2011 voor jullie....; dat het jaar voor jullie met een klein groot wondertje mag beginnen.....!
Lieve brabbel Een liefde vol gezond jaar meis . Heel veel succes mijn duimen draaien voor je. Op naar een pracht wondertje in 2011 meis.
Dancer, Be Happy en Marnat, BEDANKT! Bedankt voor de lieve woorden, en de steun. Stelletje schatten toch ook! Ik voel me vandaag als nieuw! Nu eindelijk een nieuw jaar. Wie weet wat dit jaar ons zal brengen? Mannetje en ik hebben van 2010 veel geleerd. Het was natuurlijk het jaar waarin man en ik getrouwd zijn(*kijkt nog ff zwijmelend naar trouwfoto*) maar vooral het jaar van de tranen en emoties! Heel emo om te zeggen, maar mannetje en ik realiseren ons nu des te beter hoe sterk we samen zijn. 2011 word het jaar van alle MMM meisjes. Voor sommige word het jaar nog iets spannender dan voor de anderen, maar we blijven elkaar steunen waar nodig is! Meiden, samen staan we echt sterk! Dikke knuffel voor jullie allen.
Hier alweer bijna aan het einde van de pilstrip. Vandaag weer met de eerste spuit begonnen voor onze icsi poging. Heb net een nieuw onderwerp geopend: onze nieuwe icsi poging dus als je het leuk vind kun je me daar volgen.
Hi Brabbeltje-lief! Kom jou ook even een knuff brengen op jouw topicje. Fijn te lezen dat je er vol positieve energie instapt! We laten 2010 achter ons, we nemen onze lessons learned mee in ons rugzakje, wijzer en sterker. En echt wel dat we elkaar hier blijven steunen meis!!! Hoop echt op een positief jaar voor ons allemaal hier. Dikke knuff liefie! xx
Even je topic uppen. Stond helemaal onderaan pagina 2... Hoe is het nu met je? Ben je helemaal klaar om met de IVM te beginnen? Wij wilden dit destijds eigenlijk ook doen, maar dit is leeftijdsgebonden en tot 35 jaar (tenminste, in het UMCG). Ik was al 35 jaar toen wij met IVF gingen beginnen. Hier alles o.k.. De eerste spannende 3 maanden zijn voorbij. Binnenkort gaan we bezig met de kinderkamer. Heb jaren geleden heel veel tweedehands kinderspullen gekregen van een oud-collega. Zij ging verhuizen en vond dat die spullen bij ons op de goede plek waren. Nu gaan we uitzoeken wat we van dat spul willen houden en wat we weg gaan doen en nieuw kopen. Ik zal trouwens proberen wat vaker te reageren in dit topic en in het topic Van IUI naar IVF. Kan me voorstellen dat mensen willen weten hoe het nu met mij gaat (en natuurlijk geldt dat ook andersom!). Ben nu niet zo heel erg moe en misselijk meer, dus ik denk dat ik nu wel weer vaker kan reageren in plaats van veel te lezen.
Wennes, ik ga je mee volgen meid! Juulzon, bedankt lieverd! Be Happy, we zijn er helemaal klaar voor! Nieuwe rondes nieuwe kansen! En heb je al een thema ofzo voor het kamertje? Zou t idd leuk vinden als we een beetje op de hoogte kunnen blijven van jullie vorderingen! Ego, geen vorderingen op IVM gebied, maar we kijken er echt naar uit! Het kan nu niet snel genoeg eind Januari zijn!
Ik hield niet zo van thema's als Winnie the Pooh of dat soort dingen. Maar ik ben toch overstag gegaan voor Woezel en Pip. Echter, de muren blijven gewoon wit. Zowel mijn vriend en ik houden niet van grote muurschilderingen. We hebben cremekleurige meubeltjes. Verder hebben wij van mijn ouders een Woezel en Pip-klamboe en lakentjes voor in het ledikantje gekregen. Verder wil ik wat rode accenten (waskussenhoes, gordijnen) aanbrengen om de kamer wat warmer te laten aanvoelen. Aan de muren komen schilderijtjes van Woezel en Pip. Aankomend weekend gaan we beginnen met het uitruimen van wat de babykamer moet worden. Daar staan nu nog allerlei tweedehands gekregen babyspullen. Heb ik ooit van een oud-collega gekregen die ging verhuizen. Ze wilde graag dat ik haar spullen zou krijgen. We gaan zaterdag kijken wat we daarvan willen houden en wat we toch liever nieuw aanschaffen. Daarna moet het hele kamertje leeg, want we gaan de muren opnieuw wit sausen. En dan kunnen de meubeltjes in elkaar gezet worden. Die hadden wij ooit al in een vlaag van verstandsverbijstering aangeschaft via Marktplaats....We hadden toen nooit kunnen vermoeden dat wij nog dik 2,5 jaar moesten wachten tot we zwanger waren. Let op Brabbel: het is snel eind januari....! Weet je waarom? Jij start dan met IVM en ik mag dan weer naar de verloskundige.
Wachten duurt zoooooooooooo lang. Heb je er zin in, en dan moet je nog (minimaal) 10 dagen wachten! Dit is nog erger dan de wachtweken, lijkt wel. Zucht.
Hey Brabbel, Ik wist niet dat IVM bestond totdat ik jou topic las. Heel erg spannend en ik hoop dat het suc-6 vol zal zijn voor jullie. Het is mij alleen niet geheel duidelijk wat dan exact de verschillen zijn tussen IVM en IVF? En idd wachten duurt zeker lang word er af en toe niet goed van Liefs Genesis
heb je eerste pagina weer bekeken en daar staat het antwoord op mijn bovenstaande vraag. Ik zit niet helemaal op te letten foutje bedankt
Hee Lieverd!!!!!! De 20ste dan heb ik een cyclus van 4 weken. Dus de 20ste een zekerheids-testje" en dan mag ik met de tabletten beginnen voor t op te wekken. Spannend........ En jij bijna echo! Hoe gaat t met je? Vertel vertel!!!
De 20e...heee...da's al over een paar daagjes! Hier gaat alles goed gelukkig. Begin nu een buikje te krijgen. Ben alleen klein van stuk (1.55 m met korte beentjes....) en het is reuze irritant om ergens goed passende positiemode te vinden. Vooral broeken zijn een crime. Gelukkig heb ik wel een paar broeken kunnen vinden waar ik de broekspijpen enigszins van kan omslaan. Volgende week woensdag heb ik controle bij de verloskundige. Verder zijn wij nog in afwachting van de oproep voor de uitgebreide 20-wekenecho. Dat zal in het UMCG gebeuren. Kraamzorg heeft mij (tot mijn verbazing) gisteren ook al geprobeerd te bellen. Ze bellen mij morgen weer (dan is het mijn vrije dag). In hun brochure stond dat ze pas met 7 maanden zouden bellen. Dus ze zijn op tijd! En zo langzamerhand gaan we bezig met het babykamertje. Daar heb ik ook erg veel zin in! Ik hoop ook dat jij dit soort dingen snel mee mag maken. Voel me toch enigszins bezwaard als ik uitgebreid over mijn zwangerschap zit te vertellen, terwijl ik weet dat jij ook zo vreselijk graag wilt! Maar....we blijven positief! Het is een nieuw jaar, nieuw begin, nieuwe kansen en jij begint met iets "nieuws" IVM....Ik hoop en duim dat het direct raak is!
Misschien een idee om ipv broeken leuke positie jurkjes of rokjes te zoeken? Of ben je niet zo heel erg van de jurkjes? Bijna weer echo spannend zeg. En kraamzorg ook idd erg vroeg. Lijkt me echt raar voor jullie dat dit alles zo snel gaat. Net echt! En je hoeft je echt niet bezwaard te voelen hoor. Ik ben eerlijk en oprecht blij voor jullie dat het zo goed gaat. En ik wil gewoon graag contact blijven houden omdat ik zolang met je in het topic heb gekletst. Je hebt toch een beetje een band gekregen. Ik voel me altijd weer een beetje extra blij als ik hoor dat een MMM meisje zwanger is. Klinkt heel erg dom, maar ik weet welke ellende diegene mee heeft gemaakt........ Dus gewoon vertellen hoe t gaat met je, je mag trots zijn!!!!! Ik kijk ook al echt uit naar de IVM. Het is allemaal zo spannend. Er racen verschillende gedachtes door mn hoofd: Punctie: (Wil ik nog niet aan denken.) Oogst van de eitjes: zijn t er wel zat, en worden ze goed bevrucht? Dan tp van 2!!!!!!!!!! Emmys. Spannend, 2 emmys aan boord, lijkt me bijzonder. En dan stel, dat ze heel misschien blijven plakken: Tweeling!!!!! AAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!! 1 Kindje is al fantastisch natuurlijk, begrijp me goed. Maar 2, oei............ Brabbel hoofd is een grote chaos op dit moment! Ik laat alles op me af komen en we zien t wel...... Maar het begin zit er nu aan te komen. DAT IS ZEKER!
Ik heb net een vet NEGATIEVE test gehad,dus ik kan gaan beginnen met Provera. Nu is het wachten tot de menstruatie komt, en dan kan het ziekenhuis-lopen weer beginnen. Vanaf nu zal ik dit blogje dus beter bij gaan houden,en mijn gevoelens delen met jullie! Dus we zijn van start!!!